معرفی کوتاه چند کشاورز نمونه

معرفی کوتاه چند کشاورز نمونه


كوروش سپه‌پور، گاودار نمونه صنعتی كشور: واحد صنعتی سپاهان كه متعلق به بنده است با ظرفیت پرورش 2000 رأس دام شیری و استفاده از كادر مجرب و با سابقه در تمامی بخش‌های مدیریتی، فنی و كشاورزی،استفاده از سیستم كامل CIP برای شست وشو و ضدعفونی مخازن نگهداری و انتقال شیر خام، افزایش میانگین ركورد تولید شیر در دو سال گذشته، بالا بودن كیفیت شیر خام تولیدی و پایین بودن بار میكروبی شناخته شده است.
ابوالفضل ایرانشاهی، تولیدكننده نمونه محصولات گلخانه‌ای (گل و گیاه زینتی) : بیشتر محصولات تولیدی بنده متناسب با استانداردهای جهانی بوده و گلخانه‌ها نیز مجهز به سیستم اتوماسیون كنترل مركزی هستند. به همین دلیل توانستم با به‌كارگیری توصیه‌های فنی كارشناسان و محققان، مدیریت بهینه واحد گلخانه هیدرو پونیك و رعایت اصول فنی گلخانه در جهت مصرف بهینه انرژی به عنوان تولیدكننده نمونه انتخاب شوم.
بهروز رضایی، پرورش‌دهنده نمونه شترمرغ: بنده با پرورش و نگهداری 400 قطعه مولد و 2000قطعه پروار شترمرغ و به دلیل ارتباط مستقیم با كارشناسان بخش تحقیقات و اجرا، استفاده از پوشش بیمه‌ای در واحد تولیدی، انتقال تجارب و توصیه‌های فنی خود به سایر تولیدكنندگان و شركت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به این مقام نائل شدم.
بهمن فیلم، پرورش‌دهنده نمونه ماهیان سردآبی: بنده با تولید 260 تن ماهی قزل‌آلا در هر دوره و استفاده از تجهیزات و روش‌های نوین در برنامه تولید، اعمال مدیریت علمی و فنی در امر پرورش با هدف كاهش خطرپذیری، رعایت نكات بهداشتی در فرآیند تولید و تغذیه، استفاده از دستگاه اكسیژن‌ساز برای ارتقای كیفی آب، بهره‌گیری از نتایج تحقیقاتی و دانشگاهی در مزرعه از دیگر كشاورزان به این مقام رسیدم.
صمد ابراهیمی، تولیدكننده نمونه سیب درختی: من با تولید بالای سیب درختی در هر هكتار و مدیریت تلفیقی آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز، استفاده از پایه‌های رویشی و ارقام اصلاح شده جدید، مدیریت بهینه كف باغ و رعایت اصول بهداشتی و زیست محیطی، شركت در برنامه‌های سایت الگویی سیب درختی، مدیریت صحیح تغذیه و مصرف بهینه عناصر بر اساس نتایج آنالیز و توصیه‌های كارشناسی توانستم به عنوان تولیدكننده نمونه سیب درختی دست پیدا كنم.
علی سلطانی، زنبوردار نمونه: بنده با تولید دو تن عسل از تعداد هزار كلونی در سال و رعایت ضوابط و مقررات بهداشت كلونی‌ها، رعایت برنامه كوچ زنبورستان، تولید محصولات متفاوت زنبورعسل با رعایت موازین فنی و بهداشتی، تعامل و همكاری مستمر با دستگاه‌های اجرایی و تحقیقاتی، حذف داروهای شیمیایی و آنتی‌بیوتیك‌ها در زنبورستان توانستم به عنوان زنبوردار نمونه ملی كشور انتخاب شوم.
محمود حضرتی، تولیدكننده نمونه سبزی و صیفی نشایی: با تولید 250 تن گوجه‌فرنگی نشایی در هكتار و تغذیه بهینه گیاهی، استفاده از سیستم آبیاری نوار تیپ، بهره‌گیری از تجارب خبرگان كشاورزی و توصیه‌های فنی كارشناسان، برداشت به‌موقع و تولید محصول مناسب و باكیفیت، استفاده از بذور مناسب به این مقام نائل شدم.