پرسپولیس صد‌در‌صد تهاجمی بازی می‌كند

مطهری؛ دستیار اول یحیی

پرسپولیس صد‌در‌صد تهاجمی بازی می‌كند



حمید مطهری، دستیار اول یحیی گل محمدی در آستانه شهرآورد روز پنجشنبه می‌گوید: «امیدوارم بازی پنجشنبه جذاب باشد. بچه‌ها هم شرایط خوبی دارند و امیدوارم در مجموع بازی جذابی همراه با گل باشد. مثل دربی‌هایی كه در تمام دنیا اتفاق می‌افتد.» او اضافه می‌كند: «صددرصد تهاجمی بازی می‌كنیم. البته باید وارد بازی شویم و ببینیم شرایط بازی چطور پیش می‌رود.»
او درباره غیبت دیاباته در بازی نظر جالبی می‌دهد: «ای كاش او می‌توانست به بازی برسد. دوست داشتیم استقلال با تمام نفراتش پا به مسابقه می‌گذاشت. ما همه جوره خودمان را آماده می‌كنیم، چه دیاباته باشد چه نباشد هدفمان برد است.»
او درباره غیبت شجاع خلیل‌زاده می‌گوید: «خلیل‌زاده بازیكن توانمندی است و سبك فوتبال او این‌گونه است وگرنه یك بچه خوش قلب است كه با تمام وجود در اختیار تیم است و مدل بازی او باعث می‌شود اخطار بگیرد. قبل از بازی صنعت هم با او صحبت کردیم كه كارت نگیرد، اما می‌گویم مدل فوتبال او این است كه با تمام وجود در اختیار تیم است.»
او درباره حضور استوكس در شهرآورد هم توضیح می‌دهد: «استوكس جزو لیست است و بستگی به شرایط بازی دارد كه چقدر بتوانیم از او استفاده كنیم. البته او هنوز از نظر بدنی آماده نیست.»
مطهری درباره این‌كه ظاهرا قرار بود تمرین روز یكشنبه پرسپولیس به اعتصاب كشیده شود، گفت: «اصلا این‌گونه نبوده. بچه‌ها دل‌نگرانی داشته‌اند، اما با تمام وجود حضور داشته‌اند و تمرین پرنشاط و خوب و بی‌نظیری بوده است. دغدغه‌ها مالی است، اما قبل از دربی این اتفاق نخواهد افتاد.»