مجیدی: دربی زیبایی می‌شود

بازیکنان دیگری جای دیاباته را پر می‌کنند

مجیدی: دربی زیبایی می‌شود



فرهاد مجیدی این روزها دوباره همان مرد محبوب آبی‌هاست. مردی كه در بحرانی‌ترین و بدترین روزها آمد تا دینش را به تیم محبوبش ادا كند. فرهاد مجیدی در این باره گفت: من همه زندگی‌ام را از استقلال دارم و طبیعی بود كه این تصمیم را گرفتم. اوضاع خوب نبود و باید به میدان می‌آمدم. حالا هم خوشحالم كه استقلال وضعیت مناسبی پیدا كرده است.
سرمربی این روزهای استقلال از اولین آزمون سخت خود یعنی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به سلامت عبور كرد. او در این باره گفت: دو بازی سخت داشتیم؛ اما این تیم با این توان باید بالا می‌رفت و همین طور هم شد. این جوانان آینده استقلال را می‌سازند و باید به آنها افتخار كرد. حالا استقلال دربی را در پیش دارد. مسابقه‌ای كه فرهاد به خوبی می‌داند چقدر خاص است. مجیدی در‌این‌باره گفت: دربی بازی حساسی است، هم برای ما و هم برای پرسپولیس؛ ولی امیدوارم كه فردا هواداران دو تیم مسابقه خوبی را تماشا كنند. فكر می‌كنم بازی زیبایی شود.
مجیدی در پایان در مورد مصدومیت دیاباته گفت: دیاباته بازیكن بسیار خوبی است ولی او به این بازی نمی‌رسد. مطمئنا بازیكنان دیگری كه در اختیار داریم جای این بازیكن را پر خواهند كرد.