حق با شماست

حق با شماست

info@jamejamdaily.ir روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

 # وانت_ترافیک 
قاسمی از تهران: 
وانت‌بارهای میوه‌فروش در خیابان رحیمی تمام عرض خیابان را مسدود می‌كنند و مانع عبور خودروهای گذری می‌شوند، چرا شهرداری منطقه 15 تهران به این موضوع رسیدگی نمی‌كند؟

 # خودرو_کیفیت 
جمعی از شهروندان: 
تا چه زمانی باید از خودروسازان با هر طریقی مانند پرداخت كمك‌های بلاعوض، وام‌های كلان، ممنوعیت واردات، گرانی خودرو و... حمایت شود؟ مردم چه گناهی كردند كه باید خودروهای بی‌كیفیت را به بالاترین قیمت خریداری کنند؟

 #  عوارض_شهرداری 
شهروندی از تهران:
 شهرداری تهران بازهم با عناوین مختلف علاوه بر افزایش مالیات، طرح‌های جدیدی برای دریافت عوارض ایجاد کرد و به نظر می‌رسد تا چند وقت دیگر حقوق پرسنل شهرداری را نیز مردم باید از جیب بدهند.

 # مالیات_پزشکان 
جمعی از شهروندان:
 كوتاه آمدن دولت در قبال عدم نصب دستگاه‌های كارتخوان در مطب‌های پزشكی کم بود که، كاهش مالیات نجومی‌بگیران و پزشكان و پرداخت 10 درصد مالیات به این موضوع نیز اضافه شده است.

 # کارگران_فصلی 
 اناری از تهران:
 كارگران فصلی با توجه به سردی هوا وضعیت مناسبی ندارند و با كاهش درآمد مواجه شده‌اند، امیدوارم دولت محترم حمایت ویژه‌ای از این افراد کند تا شب‌ عید شرمنده خانواده خود نباشند.

 # چیتگر _ترافیک 
امینی از تهران: 
تعداد خروجی‌های مركز خرید و فروش خودروی چیتگر بسیار كم است و با توجه به حجم بسیار بالای خودرو هنگام خروج، ترافیك سنگینی در این مركز ایجاد می‌شود. 

# کرونا _آموزش 
 اسكندری از كرج:
 امیدوارم وزارت محترم بهداشت با تدابیر ویژه از ورود و شیوع ویروس كرونا جلوگیری نماید و همچنین با اطلاع‌رسانی و آموزش به مردم شاهد كمترین آسیب به جامعه باشیم.

# سرنگونی _ قرن
جمعی از شهروندان: 
سرنگونی كشورهایی كه از معامله قرن حمایت می‌كنند حتمی است و این كشورها باید بدانند كه این معامله هیچ‌وقت انجام نمی‌گیرد.