بودجه مناسب برای افراد توانمند

بودجه مناسب برای افراد توانمند

 به‌اندازه كافی چهره مستعد برای كار در تلویزیون داریم و فقط باید هنر استفاده از آنها را بیاموزیم تا بتوانیم محصولاتی جذاب برای تمامی سنین تولید كنیم. فرقی ندارد كه مخاطبمان كودك باشد یا نوجوان و بزرگسال؛ باید بدانیم هر رده سنی، محصول مطلوب خود را می‌خواهد و بر این اساس برایش محصول بسازیم.
طبیعی است هر كسی نمی‌تواند بازیگر شود، چون اساسا بازیگری، كار ساده‌ای نیست و نیاز به تجربه و استعداد ذاتی و عشق دارد و برای همین محصولات تلویزیونی باید به معیاری در استفاده از بازیگران واقعی و نه صرفا علاقه‌مندان به بازیگری بدل شود.
سریال‌های تلویزیون باید از بازیگرانی استفاده كنند كه توانایی‌شان اثبات‌شده باشد و همچنین از افرادی بهره گرفته شود كه مخاطبان با آنها ارتباط گیرند. ایرادی ندارد كه یك استعداد نادیده از تئاتر را جذب كنیم تا وارد تلویزیون شود و سریال بازی كند، ولی این‌كه فردی بدون استعداد را به‌دلیل اسپانسرینگ وارد كنیم، برخورنده است. در بازیگری ابتدا چهره است كه جلب توجه می‌كند و به‌دنبالش توانایی بازیگری و به‌خصوص زبان بدن است كه خیلی به كار می‌آید. چه بسیار افراد خوش‌چهره‌ای كه یك یا دو دهه نقش گرفته‌اند، ولی چون بازیگر نبوده‌اند از خاطره‌ها حذف شده‌اند و چه بسیار بازیگرانی با چهره معمولی كه به‌خاطر قدرت بازیگری در تمام اعصار مورد توجه بوده‌اند.
در انتخاب بازیگر برای سریال‌ها باید حدی بالا از توانایی بازیگری را در كنار حدی متوسط از چهره مورد توجه قرار داد. در تلویزیون، قاب‌های بسته فراوان است و باید افرادی انتخاب شوند كه در قاب‌های بسته، جلب نظر كنند.
سریال‌هایی كه قصه خوب و تیم بازیگران خوب دارند در كوتاه‌ترین زمان مورد توجه قرار می‌گیرند و نیازی نیست چند قسمت بگذرد تا سریال، گرم شود. اگر می‌بینیم برخی سریال‌ها به‌رغم صرف هزینه برای جذب چهره‌ها، موتورشان راه نمی‌افتد به‌خاطر نداشتن داستان خوب و پرجاذبه است.
هم نویسنده خوب بسیار داریم و هم بازیگران توانمند، فراوان داریم و فقط باید بودجه مناسب را صرف تیم‌های تولید مناسب كرد تا نتیجه مناسب عایدمان شود.