ــــــــچـه؟

ــــــــچـه؟

یك برنامه با مبحث داغ انتخابات از تولیدات گروه سیاسی شبكه یك سیما روانه آنتن می‌شود.
    چه برنامه‌ای؟ میان مردم
    چه ساعتی پخش می‌شود؟ 16 و 20 دقیقه روزهای شنبه تا چهارشنبه
    چند قسمت؟ 13 قسمت 15 دقیقه ای
    دیگه چه خبر؟ این برنامه به بهانه نزدیك شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی روانه آنتن شده است. در هر قسمت از این برنامه به سراغ چهره‌های شاخص و سرشناس شهرها و استان‌های مختلف كشور می‌رود و با آنها درباره اهمیت انتخاب درست در زندگی و مشاركت در تعیین سرنوشت صحبت می‌كند. 
    مجتبی شفیعی، تهیه كننده میان مردم در خصوص این برنامه گفت: برنامه میان مردم به استان‌های مختلف سفر و در هر استان با افراد مطرح و شناخته شده در حوزه‌های مختلف علمی،ورزشی و اجتماعی گفت‌وگو می‌كند.این برنامه اصولا به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشاركت و انتخاب صحیح و شایسته مردم می‌پردازد.
    تهیه كننده میان مردم، ویژگی این برنامه را در میان مردم بودن آن دانست وتصریح كرد: در این برنامه، دوربین ما میان مردم است همان گونه كه نام این برنامه هم میان مردم است. نكته دیگر هم این بوده كه ما سعی كرده ایم از شخصیت‌های شناخته شده در حوزه‌های مختلف در این برنامه استفاده و درباره مشاركت مردم در انتخابات و مشاركت در تعیین سرنوشت و انتخاب درست گفت‌وگو كنیم.
     مورد دیگری كه این برنامه را جذاب تر كرده استفاده از جاذبه‌های بصری مانند نمایش طبیعت، موسیقی، جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های اقتصادی آن استان است.