هر دانش‌آموز یک قاسم سلیمانی

هر دانش‌آموز یک قاسم سلیمانی


سازمان علوم و معارف اسلامی صدرا که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است، از جمله برگزارکنندگان گردهمایی«نسل سلیمانی‌ها» است. حجت‌الاسلام و المسلیمن حامد تقدیری، مدیرعامل این سازمان در گفت‌وگو با جام‌جم تاکید دارد شخصیت برجسته سردار سلیمانی و دفاع او در سراسر زندگی از مظلومان جهان، آنها را بر آن داشت که ابعاد مختلف شخصیتی این شهید بزرگوار به‌خصوص بعد تربیتی او را با برگزاری این برنامه به نسل آینده معرفی کنند.
او دومین هدف از برگزاری این برنامه را نیز تبیین آرمان جهانی انقلاب اسلامی برای جوانان کشور و شناساندن جبهه مقاومت به دانش‌آموزان عنوان می‌کند و می‌گوید: ما امروز این دانش‌آموزان را دور هم جمع کرده‌ایم تا به آنها بگوییم هر کدام از شما می‌توانید در عرصه خودتان از جمله عرصه‌های علمی، تبلیغی و جهادی و مقاومت یک قاسم سلیمانی باشید.
دبیر گردهمایی نسل سلیمانی‌ها همچنین علت دعوت از دانش‌آموزان دیگر کشورهای محور مقاومت را این‌طور توضیح می‌دهد: ما می‌خواستیم نشان دهیم سلیمانی‌های آینده می‌توانند در سراسر کشورهای جبهه مقاومت تبلور داشته باشند. از سویی دیگر، گام دوم انقلاب اسلامی نیاز به بذرهایی دارد که از امروز برویند و بتوانند این گام را محقق کنند. بذرهایی که باید در سراسر جهان رشد کنند تا در آینده در مقابل استکبار جهانی بایستند.