فرار مرگبار از خانه زن ماساژور

فرار مرگبار از خانه زن ماساژور


پسر جوان با دیدن مامورانی كه برای دستگیری زن ماساژور به خانه او در برج آمده بودند از ترس دستگیری از پنجره خانه در طبقه هشتم قصد فرار داشت كه به پایین افتاد و فوت كرد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 16 و 22 دقیقه سه‌شنبه پانزدهم بهمن امسال، یكی از ماموران كلانتری گاندی با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان سقوط مرگبار مردی حدود 33 ساله از طبقه هشتم ساختمان برج شاهرخ در خیابان آفریقا قرار داد. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا آنجا حاضر شدند.
تحقیقات اولیه پلیسی نشان داد ماموران پلیس امنیت اخلاقی برای دستگیری زن صاحبخانه به نام پری به این برج آمده بودند كه مرد جوان كه مهمان بوده برای دستگیر نشدن از پنجره خانه در حال فرار بوده كه سقوط كرده و كف تراس طبقه اول ساختمان برج افتاده و فوت شده است.
این در حالی بود كه ماموران جرایم جنایی پلیس آگاهی به تحقیقات از ماموران پلیس امنیت كه شاهدان این سقوط مرگبار در برج بودند، پرداختند. یكی از ماموران در اظهاراتش گفت: ازچندی پیش گزارش‌هایی به ما اعلام می‌شد كه زن جوانی به نام پری اقدام به فعالیت  در زمینه ماساژ مردان می کند و در كانال‌های تلگرامی و اینستاگرام فعال است و حتی صفحه شخصی در اینستاگرام راه انداخته بود و درباره فعالیتش تبلیغ می‌كند. پرونده‌ای در این باره در دادسرای ناحیه 38 تهران تشكیل شد و درباره فعالیت این زن تحقیقات لازم را انجام دادیم كه معلوم شد ماجرا صحت دارد و این زن جوان خانه‌اش را به خانه فساد تبدیل كرده و مردان جوان به آنجا در
رفت و آمد هستند.
وی ادامه داد: بعداز مشخص شدن اقدامات مجرمانه این زن، هماهنگی‌های لازم انجام شد و با همراهی بازپرس پرونده برای دستگیری متهم زن به برج محل زندگی او رفتیم. حتی یكی از ماموران با جا زدن خودش به عنوان مشتری وارد آپارتمان متهم زن شد كه همانجا وی را بازداشت كرد. ماموران با هماهنگی قضایی در حال بازرسی از خانه زن جوان بودند كه ناگهان سر و صدایی از یكی از اتاق‌ها شنیدند كه درش قفل بود. قصد باز كردن در را داشتیم كه صدای سقوط و افتادن شنیدیم. دراتاق را شكستیم و وارد شدیم. پنجره اتاق باز بود و زمانی كه به بیرون نگاه كردیم دیدیم فردی در حال فراربوده كه به پایین پرت شده و جسدش در تراس طبقه اول افتاده است.