جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن

جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن


جامعه ورزش ایران همگام با اقشار مختلف مردم حضوری باشكوه در راهپیمایی ٢٢ بهمن داشت و حماسه باشكوه دیگری را در حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق كرد. 
از اولین ساعات آغاز راهپیمایی مردم در تهران و سایر شهرهای كشور برای گرامیداشت جشن چهل و یكمین سالگرد انقلاب اسلامی مسؤولان و ورزشكاران ایران اسلامی، فدراسیون‌های ورزشی‌، سازمان‌های مردم نهاد جوانان، قهرمانان، داوران، مربیان، پیشكسوتان و علاقه‌مندان ورزش حضور باشکوهی همچون سال‌های گذشته خلق كردند. حضور پرتعداد خبرنگاران، عكاسان، گزارشگران و تصویربرداران رسانه‌های مختلف برای پوشش حضور پرشور جامعه ورزش در نقاط حضور ورزشی‌ها نیز جالب توجه بود. 
جشن ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی به یك عرصه رقابتی برای ایران اسلامی و استكبار جهانی تبدیل شده بود كه جامعه ورزش و جوانان همپای آحاد مردم حضوری شكوهمند در راهپیمایی دیروز داشت. 
سلطانی‌فر: مردم ایران گوش به فرمان رهبری هستند
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور كم نظیر و باشكوه مردم در جای جای ایران، نظام و انقلاب را بیمه كرده است. وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز مردم ایران متحد و یكپارچه و گوش به فرمان رهبری مقابل آمریكا ایستاده‌اند. 
سلطانی‌فر با تجلیل از شهید عالی مقام سپهبد سلیمانی گفت: خون شهید سلیمانی انقلاب را احیا كرد و با افتخار ادامه‌دهنده راه آن بزرگوار خواهیم بود. 
تقی‌زاده: ورزشكاران پرچم عزت را به اهتزاز درآورده‌اند
جمشید تقی‌زاده، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: دشمنان ایران بدانند مردم در كنار امام، نظام و انقلاب اسلامی هستند و در برابر تهدیدات نمی‌ترسند. ورزشكاران كشورمان، امروز در كنار ملت فهیم كشور پرچم عزت‌آفرینی ایران را پر غرور در برابر چشمان جهانیان به اهتزاز درآوردند. این شور و اشتیاق مردم، حضوری مقتدرانه در جهت حمایت از انقلاب اسلامی است. امروز همه اقشار خود را مكلف می‌دانند تا از خون به ناحق ریخته شده فرزندان این سرزمین دفاع كنند.