22 بهمن امسال تابلوی زیبای حمایت ملت از شهدای مقاومت بود

دارابی، معاون امور استان‌های صدا و سیما:

22 بهمن امسال تابلوی زیبای حمایت ملت از شهدای مقاومت بود


معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن امسال و همزمانی آن با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تابلویی زیبا از حمایت مردمی از شهدای مقاومت بود.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، رضا علیدادی، معاون توسعه فناوری رسانه همزمان با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور در معاونت امور استان‌ها ضمن دیدار با دارابی، معاون امور استان‌های صدا و سیما از بخش‌های مختلف این معاونت در پوشش راهپیمایی ٢٢ بهمن بازدید كرد.
در این دیدار دارابی از تلاش همكاران فنی سازمان برای ایجاد بستر ارتباط مناسب به منظور انتقال صوت و تصاویر راهپیمایی از سراسر كشور تقدیر و تشكر كرد.
وی حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن را نشانه وفاداری آنان به نظام و انقلاب دانست و گفت: گزارش همكاران رسانه ملی از صداوسیمای مراكز استانی حاكی از شور و نشاط وصف ناپذیر مردم در حمایت از آرمان‌های امام و رهبری داشت؛ به طوری كه امسال شاهد حضور گسترده‌تر مردم در این حماسه ملی بودیم و حتی در شهرهای كوچك هم خیل عظیم جمعیت مشهود بود.
وی افزود: همزمانی راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تابلویی بی نظیر از عشق و علاقه مردم به شهدا و فرهنگ مقاومت را به تصویر كشید.
معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان این‌كه امسال بیش از 1200 بار ارتباط زنده از مراكز و شهرهای مختلف كشور و به همت شبكه‌های استانی با شبكه‌های سراسری و بیش از 4 ساعت ارتباط زنده تصویری با شبكه سراسری «شما» برقرار شد، عنوان كرد: این حجم از اقدامات و ارتباط زنده تصویری در شرایطی انجام گرفت كه شرایط جوی در بسیاری از شهرهای كشور نامناسب بود و بارش شدید برف و باران و برودت هوا كار تصویربرداری و تولید گزارش را با مشكل مواجه می‌كرد ولی همكاران پرتلاش مراكز به دلیل وظیفه ذاتی خود و رسالتی كه به دلیل حضور گسترده مردم در این شرایط بر دوش آنها گذاشته بود، با تمام توان وارد میدان شده و با بهره‌گیری از امكانات فنی و تجارب گذشته‌، تكلیف رسانه‌ای خود را به بهترین نحو ممكن انجام دادند. وی افزود: در مجموع 2755 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع دهه فجر در روز 22 بهمن تولید شده  كه حاصل تلاش همكاران ما در مراكز استانی صداوسیماست.
دارابی با تشریح اقدامات معاونت امور استان‌ها در سالگرد چهل و یكمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیش از 73 عنوان برنامه با مجموع زمانی 2614 دقیقه در قالب‌های گوناگونی همچون سریال، مستند، فیلم تلویزیونی و مجموعه مستند به همراه ده‌ها كلیپ و نماهنگ، موسیقی تصویر و قطعات موسیقایی از تولیدات دفتر موسیقی و سرود معاونت امور استان‌های رسانه ملی در اختیار شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری قرار گرفت و روی آنتن رفت كه بخشی از آنها در ارتباط با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها بود.
وی ادامه داد: خبرنگاران و گزارشگران شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی از صبح روز 22 بهمن در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شدند تا در زمان راهپیمایی، آماده برقراری ارتباط زنده از سراسر كشور باشند و بتوانند تصویری واقعی از این حضور باشكوه را برای مخاطبان شبكه‌های سراسری مخابره كنند كه بحمدا... این مهم به بهترین شكل انجام گرفت.
رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری رسانه نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش مراكز استانی صداوسیما در پوشش راهپیمایی با شكوه 22 بهمن گفت: شبكه‌های استانی صدا و سیما نقش تعیین‌كننده‌ای در انعكاس شور عظیم مردم در مناسبت‌های مختلف برعهده دارند و ارتباط تنگاتنگ آنها با لایه‌های مختلف مردم تصاویر زیبایی از همبستگی و وحدت مردم بزرگ ایران را به نمایش می‌گذارد.