حق با شماست

حق با شماست

info@jamejamdaily.ir روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

# روشنایی_کرج 
اسكندری از كرج:
 خیابان‌ها‌ و كوچه‌های شهرك وحدت كرج، روشنایی كافی ندارند. این مشکل در قسمت‌هایی كه ساختمان‌های مسكونی تازه احداث دارند هم  وجود دارد.

# کیفیت_لبنیات 
بزرگمهر از اصفهان: 
با وجود این که درباره غیراستاندارد بودن لبنیات در کشور شایعاتی وجود دارد، اما باز هم مصرف لبنیات بالاست. آیا بهتر نیست واحدهای تولیدی، کیفیت محصولات را بالا ببرند؟

# مالیات_نجومی  
جمعی از شهروندان:
 طرح مجلس برای یكسان‌سازی نرخ مالیات حتی برای نجومی بگیران، اجحاف در حق اقشار متوسط و ضعیف جامعه و به دور از عدالت است.

# کتابخانه_شهری 
قدرتی از تهران:
 از سازمان فرهنگی شهرداری تهران درخواست می‌شود تعداد كتابخانه‌های سرای محله شهر تهران را افزایش دهد.

# وام_مسکن 
عزیزی از تهران:
 بانك مسكن فقط به افزایش وام مسكن از طریق اوراق با سود هنگفت 18 درصد به خود می‌بالد و هیچ اقدامی بابت افزایش وام مسكن نکرده‌ است، وقتی هم پیگیر این موضوع هستیم، آمار افزایش وام با اوراق را نشان می‌دهد و هیچ واكنشی به درخواست شهروندان برای افزایش وام مسكن نشان نمی‌دهد، چرا؟

# تیر_ برق 
شهروندی از شوشتر:
 با هزینه شخصی تیر برق‌های زمین خود را تعویض کردم، ولی اداره برق منطقه شوشتر اعلام كرد باید تیر برق قدیمی را تحویل این اداره بدهم، چرا؟ 

جوابیه:
​​​​​​​در پی درج پیامی در روز شنبه 28/10/1398 با عنوان «بلوار ــ میرداماد» رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران با ارسال نمابری اعلام كرد: به استحضار می‌رساند انجام عملیات سرپوشیده نمودن جوی بلوار میرداماد به علت افزایش احتمال تجمع زباله غذایی و عدم دید مناسب زیر نهر تاثیر مطلوبی بر جمعیت حیوانات موذی نخواهد داشت. لذا با قدردانی از توجه شهروندان محترم جهت ارائه پیشنهاد، با عنایت به موارد اشاره شده این اقدام از لحاظ كارشناسی مقدور نمی‌باشد.