انصاری فرد: گل‌محمدی كارش را بلد است

انصاری فرد: گل‌محمدی كارش را بلد است

محمدحسن انصاری‌فرد بار دیگر مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت و این بار، موضوع فقط تساوی و شكست در دو بازی آسیایی نیست؛ او در امر ایجاد تغییر در كادرفنی و همچنین عدم تقویت تیم در یكسری پست‌ها به‌خصوص دفاع راست مورد پرسش هواداران است.  انصاری‌فرد اما به آینده خوشبین بوده و می‌گوید همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود. او به خبرنگار جام‌جم این طور پاسخ داد: «من همیشه در این مواقع حق را به هواداران می‌دهم، چون می‌دانم آنها به خاطر تیم محبوبشان حساسیت نشان می‌دهند ولی انصافا شرایط پرسپولیس آنقدر كه می‌گویند، بد نیست. ما تیم پرستاره و پرمهره‌ای داریم و البته مشكلاتی هم بر سر راهمان بود كه هواداران، خودشان همه چیز را بهتر می‌دانند.»
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «ما تا دو روز مانده به پایان زمان نقل و انتقالات، منتظر بازگشت گابریل كالدرون بودیم. تنها 48 ساعت برای خرید جدید، زمان گذاشتیم و شرایطی نبود كه بتوانیم با دست باز وارد بازار شویم. با این حال دو مهاجم خارجی جذب كردیم كه همه تیم‌های ایران به دنبال جذب شان بودند. مردم می‌دانند كارمان بسیار سخت است و به همین علت می‌خواهیم ادامه بدهیم. ما یك مربی جوان و با انگیزه هم در كنار خود داریم كه قطعا كارش را بلد است. من به یحیی گل محمدی و تیمش كه سرشار از بازیكنان باتجربه و ستاره است، ایمان دارم و می‌دانم آنها، پرسپولیس را سربلند می‌كنند.»
او در نهایت گفت: «بازی مهمی مقابل سپاهان در پیش داریم. بدون تردید این تیم قدرتمند در بازی خانگی خود به دنبال كسب امتیاز از ماست ولی ما هم پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم بهترین عملكرد را نشان بدهیم. ان‌شاءا... بازیكنان با تمام وجود به میدان می‌روند و یك بازی خوب و قدرتمندانه را به نمایش می‌گذارند.»