انصاری‌فرد: استوكس دیگر برنمی‌گردد

انصاری‌فرد: استوكس دیگر برنمی‌گردد


باشگاه پرسپولیس این روزها به‌شدت درگیر حواشی بازی با سپاهان است. به‌زودی كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای نهایی درباره این بازی را صادر خواهد كرد. پرسپولیس اما همزمان درگیر وضعیت استوكس هم هست. این بازیكن خاطی كه در تراكتورسازی هم به تعهدات خود عمل نكرد، بعد از بازی با الشارجه در امارات ماند و تا این لحظه بازنگشته است. او تصاویری از خودش منتشر می‌كند كه حتی می‌تواند با جرایمی از سوی قرمزها برایش روبه‌رو شود. مدیرعامل قرمزها در آخرین مصاحبه خود گفته بود اگر استوكس برنگردد پولی را كه به او داده‌اند می‌گیرند.
انصاری‌فرد حالا در این باره به روزنامه جام‌جم توضیحات تازه‌ای می‌دهد. او اعلام می‌كند این بازیكن دیگر به ایران بازنخواهد گشت: «بله، استوكس ظاهرا تصمیمش را گرفته و دیگر برنمی گردد. این رفتار او خلاف قراردادی است كه با باشگاه پرسپولیس امضا كرده است. توقع ما این بود بیاید ولی نیامده. گفته چون در ایران كرونا هست نمی‌خواهم بیایم. كاملا پیداست دنبال بهانه است. البته با وكیل این بازیكن در ارتباط هستیم. به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و خواهان دریافت پول خود هستیم.»
او در این باره توضیح داد: «همان‌طور كه گفتیم استوكس بابت هر غیبت در تمرین و بازی باید 3000 و 50 هزار دلار جریمه بدهد. شك نكنید پول پرسپولیس را از او می‌گیریم. این بازیكن به تعهداتش عمل نكرده است و اگر پول را برنگرداند ما به فیفا شكایت خواهیم كرد. انتظار ما این بود استوكس رفتار حرفه‌ای‌تری داشته باشد.»