كدام چهره‌ها كرونا گرفتند یا مشکوک به ابتلا هستند

كدام چهره‌ها كرونا گرفتند یا مشکوک به ابتلا هستند


در چند روز گذشته، خبر ابتلا به كرونای چهره‌های آشنا و شناخته‌شده‌‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف منتشر شد كه بعضی از آنها، خودشان و از طریق شبكه‌های مجازی جواب مثبت آزمایش‌ كرونای‌شان را اعلام كردند.
در اولین روزهای شایع شدن ویروس كرونا در تهران، خبر حال نامساعد شهردار منطقه 13 به گوش رسید كه بعد از تایید و تكذیب‌های متعدد، سرانجام، جواب آزمایش تست كرونا مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 شهر تهران، مثبت اعلام شد.
5 اسفند، ایرج حریرچی، معاون كل وزارت بهداشت ایران در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری حاضر شد و درباره ویروس كرونا توضیحاتی به مردم ارائه داد كه در همین حین، مخاطبان برنامه، با سرفه‌های متعدد او روبه‌رو شدند. اما عصر دیروز، ششم اسفند، ایرج حریرچی در شبكه اجتماعی و با انتشار فیلمی از خودش در محیط ایزوله اعلام كرد كه تست كرونای او مثبت اعلام شده است.
محمود صادقی، نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هم عصر دیروز اعلام كرد كه به كرونا مبتلا شده است.
ظهر دیروز، مجتبی فاضلی، مسؤول دفتر و مسؤول اجرایی و مالی آیت‌ا... موسی شبیری‌زنجانی از مراجع تقلید شیعه ایران به علت ابتلا به ویروس كرونا جان خود را از دست داد و به همین دلیل، آیت‌ا... شبیری زنجانی به دلیل در ارتباط بودن با او، به قرنطینه رفته است.
الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران، یكشنبه 4 اسفند با حضور در بیمارستان برای انجام تست كرونا اقدام كرد كه تا به امروز هنوز جواب این تست اعلام و رسانه‌ای نشده است. او در زمان انجام تست اعلام كرد كه تا زمان مشخص شدن تست، در بیمارستان خواهد ماند.