«آقازاده» در راه است

«آقازاده» در راه است


«آقازاده» نوشته حامد عنقا، مجموعه ای که قرار است به کارگردانی بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی پخش شود، روزگذشته از لوگوی خود رونمایی کرد. هر چند تاکنون اطلاعات مفصلی درباره این مجموعه تازه منتشر نشده‌است، اما به احتمال زیاد باید اثری باشد متفاوت از آنچه تاکنون در شبکه نمایش خانگی دیده‌ایم. شنیده می‌شود آقازاده قرار است فضایی داشته‌باشد در تقابل با اشرافی‌گری‌هایی که این روزها میان آثار شبکه نمایش خانگی دیده‌می‌شود و داستان متفاوتی را روایت کند. این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است و آن‌طور که از نام داستان برمی‌آید باید پرکشش و جنجالی باشد.
امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی،
ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی، کامبیز دیرباز و نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران آقازاده هستند. حضور بازیگران متنوع و عنوان آن نشان‌دهنده آن است که باید منتظر سریال خاصی در شبکه‌نمایش خانگی بعد از مدت‌ها تماشای یأس و سبک زندگی لوکس باشیم.
عنقا درباره این کار خود می‌گوید: آقازاده سخت‌ترین تولید من بوده‌است. شکل حضورم در پروژه‌هایی که به عنوان طراح و نویسنده حضور دارم، در عرصه تولید فرق می‌کند و عنوان طراح به این معناست که محصول را طراحی می‌کنم نه قصه و در انتخاب بازیگران، عوامل، موسیقی و تدوین و صداگذاری هم پا به پای کارگردان هستم. این موضوع بعد از این‌که وارد تهیه‌کنندگی شدم چند برابر شد.
او آقازاده را از تمام تجربیات کاری اش دشوارتر دانسته و می‌گوید: این کار از تمام کارهایم حتی سریال تاریخی نردبام آسمان، سخت تر بود؛ هم موضوع سختی داشت و هم من برای اولین بار تصمیم گرفتم شکل خاصی از روایت را تجربه کنم. این جنس روایت و استانداردی که برای خودمان تعریف کردیم، سختی کار را بیشتر کرد.