مرگ مشكوك زن جوان از طبقه ششم

مرگ مشكوك زن جوان از طبقه ششم


زن جوان كه از ترس مبتلا نشدن به بیماری كرونا از خانه بیرون نمی‌رفت به طور مشكوكی از پنجره اتاق خواب طبقه ششم مجتمع محل سکونتش به پایین افتاد و فوت شد.  به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 15 و 34 دقیقه بیست و ششم اردیبهشت امسال، فردی با پلیس 110 تماس گرفت و خبر داد همسر 35 ساله‌اش از پنجره اتاق خواب در  طبقه ششم مجتمعی در كیانشهر  به پایین پرت شده و فوت كرده است. با دستور بازپرس جنایی، ماموران كلانتری كیانشهر در آنجا حاضر شدند.
 ماموران به تحقیق از شوهر او پرداختند كه وی گفت: از زمانی كه بیماری كرونا شیوع پیدا كرده بود، من و خانواده‌ام در خانه بودیم و حتی در این سه ماه زنم یك‌بار هم از ترس این‌كه به بیماری كرونا مبتلا نشود، خانه را ترك و خانواده‌اش را هم ملاقات نكرده بود. بعد از سه ماه خانواده او را به خانه‌مان دعوت كردم.
مادر و خواهرش با همسرم حرف زدند و گفتند بهتر است هر از گاهی از خانه بیرون برود و از بیماری  نترسد.    اما همسرم همچنان از ابتلا به این بیماری می‌ترسید، بنابراین حاضر نبود حتی بعد از گفت‌و‌گو با خانواده‌اش از خانه  بیرون برود.
 من و دیگر اعضای خانواده و خانواده همسرم كه مهمان بودند مشغول تماشای تلویزیون بودیم كه همسرم گفت به اتاق خواب می‌رود و می‌آید. زمانی كه بازگشتش طولانی شد، سمت اتاق رفتم كه دیدم پنجره باز است و همسرم  از طبقه ششم به پایین پرت شده و فوت كرده است.