فرار پدر و پسر بعد از مرگ مادر

فرار پدر و پسر بعد از مرگ مادر


پلیس پایتخت در جست‌وجوی كارمند اداره گاز است كه بعد از مرگ مشكوك همسرش در خانه همراه پسر 12 ساله‌اش ناپدید شده است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 11‌و‌10‌دقیقه جمعه 26‌اردیبهشت امسال یكی از ماموران كلانتری ابوسعید با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشكوك زن 43 ساله در خانه‌ای در محله ابوسعید خبر داد.
 بازپرس جنایی و تیم تحقیق با حضور در آن خانه جسد زن جوان را در اتاق نشیمن در حالی یافتند كه  18 ساعت از مرگش گذشته بود. با هماهنگی بازپرس مصطفی واحدی، جسد زن جوان كه به طور مرموزی فوت شده بود به پزشكی قانونی منتقل شد.
ماموران با تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند زن فوت شده و شوهرش مدت‌ها با هم اختلاف و درگیری داشتند و حتی عصر روز پنجشنبه دوباره صدای درگیری آنها را شنیده‌اند، اما بعد از آن كه صدای دعوایشان پایان گرفته مرد همسایه را همراه پسر نوجوانش دیده‌اند که از خانه بیرون رفته و از وضع زن همسایه خبر نداشتند تا این‌كه روز بعد، برادر او و پلیس آمدند و جسد را یافتند. همچنین برادر زن فوت شده نیز به بازپرس جنایی گفت: خواهرم سهم پولی كه از پدرمان به او ارث رسیده بود را گرفت و در  حسابش گذاشت و ماهانه سود آن را می‌گرفت. شوهرش با او دعوا می‌کرد و مدام می‌خواست خواهرم پول را از بانك بگیرد و به وی دهد تا خودرو یا خانه بخرد كه خواهرم قبول نمی‌كرد. خواهرم سه روز قبل از مرگش به من گفت شوهرش با وی دعوا می‌كند و به زور می‌خواهد پولش را بگیرد.
دل‌نگران او شدم و پنجشنبه‌شب به او زنگ زدم كه پاسخگو نبود و تلفن خانه را هم جواب نداد، شوهرش هم تلفنش خاموش بود. از شهرمان در نور به  تهران آمدم كه همسایه‌ها به من گفتند شب قبل دامادمان با پسرش بیرون رفته و دیگر نیامده و از خواهرم خبر ندارند كه با کمک پلیس در را باز كردیم و  با جسد خواهرم روبه‌رو شدیم.
 تحقیقات بعدی نشان می‌داد، مرد فراری سه روز قبل از مرگ همسرش از محل كارش مرخصی گرفته و دیگر بازنگشته است. پرونده‌ای در شعبه 11 بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و مرد 45 ساله كه با پسرش فرار كرده تحت تعقیب پلیس اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفت.