حق با شماست

حق با شماست

#شهرک- ابریشم
 توکلی شهمیرزادی از کرج:
 شهرک ابریشم کرج با وجود افزایش جمعیت، فاقد امکانات رفاهی است و نیاز به نگاه ویژه دولت و شهرداری دارد.

#تعطیل-مطب‌
 گرشاسبی از مشهد:
از اسفند ماه برخی از پزشکان متخصص به بهانه کرونا مطب‌شان را تعطیل و به خارج از کشور مسافرت کرده‌اند و حالا که در ماه دوم سال 99 هستیم هنوز به کشور برنگشته‎اند. از مدیرکل بهداشت و درمان استان خراسان رضوی تقاضا می‌کنم به این پزشکان اخطار دهد چرا که بسیاری ازسالمندان و بیماران زمینه‌ای در مرحله بحرانی قرار گرفته‏اند و نیاز به پزشکان متخصص دارند.

 #خدمات-هوشمند
 آقایی از تهران:
 برخی از بانک‌ها از دریافت پول نقد برای مقابله با شیوع مجدد ویروس کرونا امتناع و از دستگاه‌های هوشمند برای دریافت وجه نقد استفاده می‌کنند. این کار بانک‎ها جای تشکر و قدردانی دارد.

#بورس-کالا
کاویانی از شیراز:
سفارشات بازار بورس به علت مشکل در هسته معاملات با تاخیر ارسال می‌شود؛ علت اصلی این مشکل، حجم زیاد معاملات است. چرا فکری برای حل این مشکل اندیشیده نمی‌شود؟

#کرونا_فراموشی
احمدی از تهران:
به نظر می‌رسد سیاست‌های مدیران سبب شده بسیاری خطر کرونا را به فراموشی بسپارند، این روزها کمتر شخصی فاصله اجتماعی را رعایت می‌کند و این مساله خطری است که نباید ساده از کنار آن گذشت.

#سلامت_شهرداری
ناصری از تهران:
شهرداری برای کسب درآمد می‌خواهد دوباره طرح ترافیک را به جریان بیندازد، اما کمبود قطار مترو و اتوبوس را جبران نمی‌کند. به نظر می‌رسد سلامت شهروندان اولویت مدیران شهری نیست.