حاشیه‌های مجلس جدید

حاشیه‌های مجلس جدید

آرایش رسانه‌ای مجلس جدید
شنیده‌‌ها و اخبار غیررسمی حکایت از آن دارد که تیم رسانه‌ای تازه‌نفس مجلس یازدهم در روزهای آتی وارد عرصه می‌شود. در همین راستا در برخی گمانه‌زنی‌ها ادعا شده بود محسن مهدیان، معاون مدیرمسؤول خبرگزاری فارس سکان هدایت خبرگزاری خانه ملت - ارگان رسمی مجلس شورای اسلامی- را بر عهده خواهد گرفت. البته ظاهرا مهدیان در محفلی دوستانه، این گونه گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرده است.
 موسوی به کمیسیون اصل نود می‌رود
در ادامه اخبار مربوط به تحولات مجلس جدید، شنیده شده که سیدنظام‌الدین موسوی منتخب تهران در مجلس به فراکسیون اصل90 خواهد رفت.
تبلیغات پلاکاردی
محسن زنگنه، منتخب تربت‌حیدریه در مجلس یازدهم در توییتر خود، عکسی از انبوه پلاکاردهای تبلیغاتی انتخابات هیات‌رئیسه مجلس که روی میز کارش پخش‌شده، منتشر کرد.سنت چاپ اقلام تبلیغاتی برای انتخابات هیات‌رئیسه ظاهرا در ایام کرونایی جای لابی‌گری و دیدار چهره‌به‌چهره و روش‌های سنتی را گرفته‌است.
روش عجیب یک نامزد ریاست!
امیرابراهیم رسولی، روزنامه‌نگار و رئیس دفتر سابق دکتر حدادعادل در توییتی از روش عجیب یکی از نامزدهای ناکام ریاست مجلس خبر داد. رسولی نوشت: ‏دوستی از کارمندان مجلس می‌گفت یک ‎ کاندیدای ریاست، به رانندگان واحد موتوری وعده‌هایی می‌دهد تا در طول مسیر، گوش منتخبان را برای رای به او به‌کارگیرند و ...
آخرین نصیحت نماینده سابق
ابوالفضل سروش، نماینده تهران در مجلس دهم در توییتی خطاب به نمایندگان مجلس جدید نوشت: به نمایندگان دوره یازدهم توصیه می‌کنم اگر هر نماینده‌ای در دوره نمایندگی چهارساله خود فقط دو دغدغه خرد ‌و‌ کلان که برایش مهم است را پیگیری کند ماحصل همکاری ۲۹۰ نماینده، حل ۵۸۰ مشکل کوچک و بزرگ مردم خواهدشد. همین برای ملت کافی است و کارنامه خوبی برای مجلس آینده خواهد بود.