مرد همسركش با دستور اجنه قاتل شد

مرد همسركش با دستور اجنه قاتل شد


پرونده مرد بنگاهدار كه با دستور اجنه همسرش را به قتل رسانده بود، باصدور كیفرخواست به دادگاه كیفری استان تهران برای محاكمه ارسال شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، بهرام بنگاهدار بیست و ششم آذر سال گذشته همسرش را به قتل رساند و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان رجایی‌شهر كرج شد. كارشناسان پزشكی‌قانونی نیز اعلام كرده بودند كه او سالم بوده و در زمان قتل جنون نداشته است. مرد زندانی با گذشت بیش از شش ماه از این جنایت از زندان رجایی شهر كرج برای شركت در آخرین جلسه بازپرسی نزد ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: سال‌ها اعتیاد به حشیش داشتم و دو ماه قبل از قتل زنم ترك كرده بودم. مدتی بود كه گمان می‌كردم اجنه‌ها در خانه‌ام رفت و آمد دارند و آنها به من می‌گفتند غذاهای زنم را نخورم چون او در آن سم و قرص می‌ریزد تا جانم را بگیرد.
 وی افزود: زنم مدام می‌گفت دیوانه شده‌ای و باید نزد روانپزشك بروی كه توجهی نمی‌كردم، او قهر كرد و رفت اما به خاطر بچه‌هایم دوباره بازگشت. یك ماه بود كه با جن‌ها حرف می‌زدم و اصلا نمی‌خوابیدم. آن روز اجنه‌ها به من دستور دادند حالا كه همسرت قرص در غذایت ریخته قصد جانت را دارد تو او را بكش كه من عصبانی شدم و با روسری زنم را خفه كردم. از زمانی كه از جن‌ها دور شدم و آمدم زندان درست می‌خوابم. بابت قتل همسرم عذاب وجدان دارم و پشیمانم.
 متهم به قتل ادامه داد: اگر قتل را انجام نمی‌دادم، اکنون زندان نبودم و زنم زنده بود. دلم برای بچه‌هایم تنگ شده و دوباری كه در زندان خواب زنم را دیدم گریه كردم و به او گفتم حلالم كن و مرا ببخش. از خانواده زنم می‌خواهم مرا به خاطر بچه‌هایم ببخشند. این در حالی بود كه والدین مقتول برای داماد خانواده درخواست قصاص كرده بودند. متهم به زندان بازگشت و پرونده او به اتهام مباشرت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد تا به‌زودی محاكمه شود.