اخاذی سیاه زوج جوان به سبك فیلم‌ هالیوودی

اخاذی سیاه زوج جوان به سبك فیلم‌ هالیوودی

زوج جوان كه با شكار رانندگان از آنها فیلم سیاه تهیه و اخاذی می‌كردند، در دام پلیس گرفتار شدند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل بهار امسال مردی باحضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از زن و مردی به اتهام حبس غیرقانونی، تهیه فیلم سیاه و اخاذی میلیونی شكایت كرد. با دستور بازپرس قریب احمد‌زاده پرونده‌ای تشكیل و تحقیقات پلیسی از شاكی آغاز شد. او در تحقیقات گفت: مهندسم و شركت دارم. اوایل فروردین برای برداشتن وسایلی به آنجا می‌رفتم كه در میانه راه زنی را به عنوان مسافر سوار كرده و به مقصدش رساندم. موقع پیاده شدن، از من خواست برای جا‌به‌جایی ماشین لباسشویی‌اش وارد خانه‌اش شوم. آنجا مردی چوب‌به‌دست از اتاق بیرون آمد و در را قفل كرد. با هم درگیر شدیم و موفق نشدم فرار كنم.
وی افزود: آنها به زور لباس‌هایم را از تنم بیرون آورده و با گوشی تلفن همراه از من عكس و فیلم گرفتند. كارت بانكی‌ام را گرفتند و 20میلیون تومان از آن اینترنتی برداشت كردند. در پی تهدیدهایشان شكایت نكردم اما آنها چند بار از من اخاذی كردند. این بار پول میلیاردی خواستند كه تصمیم گرفتم شكایت كنم.
در ادامه پنج مرد دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی شكایت‌های مشابهی را مطرح كردند كه نشان  می‌داد آنها در دام همان زوج اخاذ گرفتار شده‌اند. سرانجام بعد از چند ماه تحقیقات، روزهای پایانی هفته گذشته آخرین مخفیگاه متهمان در محله جیحون شناسایی و آنها بازداشت شدند. در بازرسی از خانه متهمان فیلم و عكس‌های سیاه قربانیان كشف شد.
میلاد در جریان تحقیقات گفت: چند سال است كه ازدواج كردیم و در رستوران  كار می‌كردم اما به خاطر كرونا بیكار شدم. یك شب بعد از دیدن یك فیلم هالیوودی موضوع را با همسرم در میان گذاشتم و تصمیم گرفتیم به سبك همان فیلم اخاذی‌های سیاه انجام دهیم تا مشكلات مالی‌مان حل شود. بعد از چند هفته تمرین، طبق نقشه‌مان همسرم بر سر راه رانندگان قرار می‌گرفت و من در خانه پنهان می‌شدم. او به بهانه این‌كه وسیله‌ای را می‌خواهد جا‌به‌جا كند، قربانیان را فریب داده و به خانه می‌كشاند. بعد آنها را شکنجه داده و همسرم هم از آنها فیلم و عكس غیراخلاقی می‌گرفت. بعد موجودی حسابشان را خالی می‌كردم. از چند نفر از آنها نیز در این مدت اخاذی كردم.