کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

    تصادف اتوبوس و مینی‌بوس در اتوبان ساوه به مرگ سه نفر و مصدومیت 25 نفر دیگر منجر شد. ساعت 8 و 23 دقیقه دیروز دو دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در اتوبان ساوه، حدفاصل شهرک صنعتی مامونیه و شهر مامونیه با هم تصادف کردند که در این حادثه سه نفر فوت شدند. 25 مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.
    واژگونی سواری پژوپارس به مرگ چهار سرنشین آن منجر شد. این حادثه دیروز در کیلومتر ۴۷ محور ماهشهر- امیدیه رخ‌داد که بی‌توجهی راننده به جلو، باعث شد سواری پژو پس از واژگونی دچار حریق شود و چهار سرنشین آن فوت کنند.
    کودک سه‌ساله اصفهانی براثر برق‌گرفتگی فوت شد. این کودک سه‌ساله در حال بازی در حیاط خانه بود که به پايه کولر دست زد و همین باعث برق‌گرفتگی او شد. خانواده‌اش او را که مصدوم شده‌بود به بیمارستان منتقل کردند اما به‌دلیل شدت برق‌گرفتگی فوت‌شد.
    پسر ۱۵ساله‌ای در تاکستان در داخل استخر غرق شد. این نوجوان برای شنا کردن به داخل استخر ذخیره آب زمین‌های کشاورزی ضیاء‌آباد روستای فارسجین رفته‌بود که به علت بلدنبودن شنا در آنجا غرق شد. جسد او کشف و به پزشکی‌قانونی منتقل شد.
    ماموران پلیس میانه جوانی که قصد داشت خود را از پل به پایین پرت و خودکشی کند نجات دادند. این جوان 29 ساله برای خودکشی و پرتاب خود بالای یکی از پل‌های شهرستان میانه رفته‌بود که ماموران انتظامی به آنجا اعزام شدند و بعد از گفت‌و‌گوی چندساعته، او را که قصد خودکشی داشت منصرف کردند و نجات یافت.
    مردی که جوانی را در سراوان به قتل رسانده و به شهر یزد گریخته بود، بازداشت شد. مرد 23 ساله‌ای بیست‌ویکم اردیبهشت امسال در شهرستان سراوان ناپدید شد. بعد از 50 روز از این ماجرا رد مردی در این پرونده به‌دست‌آمد و در خیابان پاسداران شهر یزد بازداشت شد. وی اعتراف کرد که به علت اختلافات قبلی با پسر جوان، او را به ارتفاعات منطقه مک‌سوخته شهرستان سراوان کشانده و با شلیک گلوله به قتل رسانده‌است.
    فردی که خانواده‌ای را در فضای مجازی تهدید به قتل کرده‌بود از سوی پلیس فتای سمنان بازداشت شد. خانمی که این پیام‌های تهدیدآمیز را دریافت کرده‌بود به پلیس فتای سمنان رفته و شکایت کرده‌بود. در ادامه تحقیقات مردی که سال‌ها پیش با  شاکی ارتباط دوستی داشت بازداشت‌ و با تحقیق از وی معلوم شد از طریق اینستاگرام وی را یافته و شماره‌اش را پیدا کرده و به قصد انتقامگیری از وی دست به ارسال پیام‌های مرگبار برای او کرده‌است.
    براثر سقوط خودروی پیکان به داخل کانال آبرسانی در شهرستان دزفول دو نفر فوت شدند. شامگاه جمعه این خودروی سواری پیکان در کانال آبرسانی شاه‌ولی در سه‌راهی روستای بنوار شامی شهرستان دزفول سقوط کرد. آتش‌نشانان برای امدادرسانی در محل حاضر شدند. دو سرنشین خودرو که زن و مرد میانسال  بودند در این حادثه فوت‌شدند و اجسادشان از درون کانال کشف شد.