شکایتی به دستم نرسیده است

بی خبری پروفسور از رسیدن پرونده پرسپولیس به دادگاه حکمیت

شکایتی به دستم نرسیده است

 قبل از آن که مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دلیل ابتلا به بیماری کرونا وارد قرنطینه خانگی شود، اتفاق مهمی را رقم زد. او به جای آن که برای توافق با برانکو ایوانکوویچ، شاکی اصلی باشگاه پرسپولیس در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) وارد عمل شود، پرونده شکایت از برانکو را با یک لایحه دفاعیه ۱۳۰۰ صفحه‌ای به دادگاه حکمیت ورزش کشاند.
 مجبور به شکایت شدم
سرمربی اسبق سرخپوشان انتظار داشت یکسال پس از خروجش از ایران، از مدیران  پرسپولیس تمام مطالباتش را دریافت می‌کرد، اما حتی یک دلار هم به حساب او واریز نشده است. از این رو برانکو بارها در صحبت‌هایش گفته بود که اگر حتی مدیران باشگاه قصدی برای پرداخت یک سوم این طلب هم داشتند کار را به شکایت نمی‌کشاند اما وقتی دید پرسپولیسی‌ها هیچ اراده‌ای برای تسویه‌حساب ندارند، مجبور به شکایت شد. او در مصاحبه‌ای گفته بود: «دیگر حتی نمی‌خواهم مدیران پرسپولیس بابت تلاش‌ها و خدماتی که داشتم، به من تبریک بگویند. فقط دنبال آن هستم تا پول خودم و دستیارانم را بگیرم و این پرونده را به پایان برسانم.» با این حال شاید برای برانکو هم اتفاق تلخی باشد که مدیران باشگاه به دنبال کشاندن پرونده به دادگاه حکمیت ورزش هستند.
 برانکو: سندی بابت شکایت دریافت نکردم
در این مورد از سرمربی پیشین باشگاه پرسپولیس پرسیدیم اما او که همچنان علاقه‌ای به انجام مصاحبه نشان نمی‌دهد، تنها در واکنش به ماجرای شکایت باشگاه پرسپولیس از او به دادگاه حکمیت این طور پاسخ داد: «نمی‌دانم مدیران باشگاه پرسپولیس چه سیاستی دارند و ترجیح می‌دهم وارد این ماجراها نشوم، اما تاکنون هیچ سندی مبنی بر رسیدن شکایت باشگاه پرسپولیس به دادگاهی دیگر غیر از کمیته انضباطی فیفا به دست من یا وکیلم نرسیده است. باید ببینیم در آینده چه می‌شود و سایر دادگاه‌ها در‌خصوص پرونده شکایت من و البته باشگاه پرسپولیس چه نظری دارند. این را می‌دانم که ما بارها برای مذاکره و توافق اعلام آمادگی کردیم اما شرط‌هایی به میان آمد که مانع از توافق می‌شد و از سوی دیگر، باشگاه نمی‌خواست با من به یک نقطه مشترک برسد. به همین خاطر، کار به اینجا کشید که باید مقابل یکدیگر باشیم.»