افتاده از اسب مراد

علی مرادی: کیانوش رستمی متهم است!

افتاده از اسب مراد

علی مرادی که مدت‌ها حرف نزده بود با گفتن یک کلمه دوباره حاشیه را وارد وزنه‌برداری کرد. شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد مرادی، روزی به یک قهرمان المپیک و به یک ورزشکار برجسته بگوید: «متوهم!»
حالا کیانوش رستمی از نگاه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری شده است توهم زده! چرا؟ چون پولی که از طریق کمیته بین‌المللی المپیک، برای این المپین واریز شده، چند روزی است در حساب فدراسیون بلوکه شده است. در واقع کیانوش رستمی پولی را می‌خواهد که حق اوست، اما ظاهرا بدهی‌های زیاد فدراسیون اجازه نمی‌دهد این پول از حساب فدراسیون به  حساب رستمی واریز شود. علی مرادی اما با یک اظهانظر جنجالی، فضا را آلوده‌تر کرد؛ آنجا که به خبرنگار شبکه‌خبر گفت: آقای رستمی بعضی مواقع توهماتی می‌زند و خودش هم باید پاسخگو باشد!
مرادی در عین‌حال در همان مصاحبه گفت چک کیانوش رستمی آماده است و او می‌تواند روز دوشنبه با مراجعه به فدراسیون آن را دریافت کند. اما ماجرای داستان دیروز کیانوش چه بود. او دیروز به فدراسیون وزنه‌برداری رفت و هرچه منتظر ماند نه رئیس را دید و نه دبیر فدراسیون را. محسن بیرانوند که اصلا تلفنش را جواب نداد، اما علی مرادی تلفنی وعده‌اش را یک روز به تعویق انداخت و گفت این پول روز سه‌شنبه به حسابت واریز می‌شود.
کیانوش که خیلی از این برخورد فدراسیون‌نشین‌ها نارا‌حت بود، در این‌باره به جام‌جم گفت: «زمانی من بهترین وزنه‌بردار فدراسیون  بودم، اما حالا که موقع حساب و کتاب شده به من می‌گویید متوهم؟ من حقی را می‌خواهم که به حساب شما آمده و حالا جواب درستی به من نمی‌دهید. شاید هم داستان تغییر کرده و هر کسی دنبال حقش باشد، می‌شود متوهم؟
دارید اشتباه می‌زنید برادر. رستمی درخواست غیر‌معقولی نکرده است. من حقی را می‌خواهم که به حساب شما آمده و حالا جواب درستی به من نمی دهید. شاید هم داستان تغییر کرده و هر کسی دنبال حقش باشد می‌شود متوهم؟ من حتی پول سفر به سوئیس و شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک را هنوز از فدراسیون نگرفته‌ام. باور کنید اگر ioc بفهمد فدراسیون تا همین اندازه در پرداخت مطالبات من تاخیر کرده است، امکان دارد حقوق من و سایر المپین‌ها را قطع کند.»