کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مردی با جعل عنوان وکیل و فریب دادن مردم که   مشکلات حقوقی داشتند از آنها کلاهبرداری  می‌کرد .  این مرد  با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری و صاحب نفوذ در دادگاه و دیوان‌عالی کشور، مبلغ 224‌میلیون تومان  از شهروندان بوشهری کلاهبرداری کرده و ‌‌تحت‌تعقیب پلیس بود که بازداشت شد و به کلاهبرداری‌های سریالی با جعل عنوان وکیل اعتراف  کرد .
مردی که در جریان درگیری  با فردی  او را در مینودشت به  قتل رسانده و متواری شده بود، بازداشت شد. درگیری این دو جوان 26‌‌ساله در پی اختلاف شخصی رخ داد. متهم که با ضربه چاقو  دست به قتل زده و تحت‌تعقیب پلیس بود بازداشت شد و به  رفیق‌کشی اعتراف  کرد.
پدر و پسری در شهرستان دماوند داخل استخر آب افتادند و به‌دلیل بلد نبودن شنا، فوت کردند.  ماموران کلانتری 13‌دماوند  از مرگ مشکوک پدر وپسری   باخبرشدند. زمانی که آنها در محل حادثه حاضر شدند، دریافتند پسر نوجوان که شنا بلد نبوده در استخر افتاده و غرق شده و پدر 55‌ساله ‌ او خود را به آب زده تا پسر نوجوانش را نجات دهد که او هم غرق شد .
آتش‌نشانان موفق به نجات مرد جوانی شدند که زیر آوار ساختمان قدیمی حبس شده بود. محل حادثه ساختمان یک طبقه قدیمی به مساحت 70 متر مربع  در یکی از محله‌های تهران بود که به دلیل نامعلوم، فرو‌ریخت و مالک 36‌ساله آن زیر آوار مدفون شد. آتش‌نشانان در آنجا حاضر شدند و او را بعد از ساعت‌ها تلاش از زیر آوار نجات دادند.
جسد دو مرد که در جست‌وجوی گنج بودند در استان فارس در یک چاه عمیق پیدا شد. درجریان تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان فراشبند معلوم شد پنج مرد  برای کشف اشیای عتیقه و زیرخاکی اقدام به حفر زمین کرده‌اند که دو نفر ازآنها پس از ورود به محل حفر شده، براثر استنشاق گازچاه حفاری فوت شدند. ماموران در ادامه تحقیقات سه عضو دیگر این باند را شناسایی و بازداشت کردند. تحقیقات از آنها  ادامه دارد‌.