حواشی هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر

حواشی هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر


 اتهام بهنام سراج سرمربی صنعت نفت به بعضی از بازیکنان تیمش. او بعد از بازی گفت بعضی بازیکنان صنعت نفت با جان و دل برای این تیم بازی نمی‌کنند.
 مجید جلالی سرمربی گل گهر روز پرحاشیه‌ای مقابل پیکان داشت. هنگام تعویض آشوری به دلیل اعتراض این بازیکن با او درگیر شد. در رختکن گل گهر هم دعوا و درگیری جلالی با چند بازیکن   بالا گرفت. جلالی دیروز استعفا کرد.
 آرمین سهرابیان مدافع سابق استقلال و فعلی سایپا در بازی پدیده از دست منشوری خود که کلا خالکوبی بود، رونمایی کرد!
 شکست دوباره شاهین بوشهر در لیگ باعث شد تا شایعات از حضور پاشازاده در این تیم حکایت کند. البته او دیروز این شایعه را موقتا تکذیب کرد!
 مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور که بازی با استقلال را با نیمکت‌نشینی شروع کرد در بین دو نیمه با یک شوت محکم باعث شد شیشه آمبولانس ورزشگاه بشکند.  
 ساکت الهامی سرمربی تراکتور در میانه یک درگیری کنار زمین مقابل استقلال، به کنایه خطاب به آنها گفت: «این استقلالی‌ها که تا دیروز 15 تا کرونایی داشتند!»
 بعد از بازی‌‌های سپاهان و استقلال و تراکتور که به نفع پرسپولیس نتیجه گرفتند و همه از قهرمانی قرمزها گفتند، یحیی گل‌محمدی به بازیکنانش هشدار داد و گفت: «مغرور نشویم. قهرمان نشده ایم.»
 سیدحسین حسینی بعد از کلین شیت مقابل تراکتور سجده شکر کرد که این با واکنش منفی هواداران در فضای مجازی روبه‌رو شد چون از نتیجه بازی رضایت نداشتند.