پاتک شبانه کی‌روش به مهدی تاج

دلجویی رئیس سابق فدراسیون از کارلوس جواب نداد

پاتک شبانه کی‌روش به مهدی تاج

مهدی تاج چندی قبل تلاش کرد دوباره با کارلوس کی‌روش طرح رفاقت بریزد. در حالی که هواداران فراموش نکرده‌اند او چه مصاحبه‌هایی درباره کارلوس کرد، تاج با انتشار پستی از قدرت این مربی نوشت. او سعی کرد از کارلوس دلجویی کند و از عصر طلایی تیم‌ملی با این مربی نوشت. حالا اما مشخص شده تیر او به سنگ خورده چراکه کارلوس در بیانیه شبانه خود درباره پرونده قضایی با فدراسیون، به رئیس سابق حمله کرد. کی‌روش نوشت: «اختلاف حقوقی و مالی من با فدراسیون فوتبال ایران نهایتا به پایان رسید. این تنها به دلیل تصمیم واضح و قدرتمند فیفا در برابر رفتار ناعادلانه و غیر‌محترمانه‌ای بود که رئیس سابق فدراسیون آقای تاج پس از هشت سال خدمات من برای تیم‌ملی داشت.»
جملات او درباره تاج نشان می‌داد چقدر به پست اخیر رئیس سابق اهمیت داده است. کارلوس البته در پیام‌های خصوصی‌اش با دوستانش در تهران، به مراتب جملات تندتری علیه تاج می‌نویسد و می‌گوید موضوع رفاقتش با او، تمام شده است و حتی حاضر نیست ملاقاتی داشته باشند.
در هر صورت کی‌روش از اتمام ماجرای حقوقی و قضایی خود با فدراسیون خبر داد. همه می‌دانند او به خاطر پاداش 200 هزار دلاری جام ملت‌های امارات به فیفا شکایت کرد. خبرهای تکمیلی از داخل فدراسیون حکایت  از آن دارد مهدی خراطی، مدیر تیم‌های ملی عامل حل این پرونده بوده است. او به عنوان فرد نزدیک به کی‌روش، توانست مقدمات مذاکره و بخشش طلب را فراهم سازد. کارلوس هم که متوجه حضور او و البته نبی در فدراسیون شد، موضع خود را تغییر داد. بدین ترتیب سرانجام یکی از پرونده‌های حقوقی ایران در فیفا با موفقیت بسته شد تا فدراسیون مجبور به پرداخت 200 هزار دلار نباشد. نکته اینجاست رای فیفا به نفع کی‌روش بود.