نسخه Pdf

کلیک شما

کلیک شما

سؤالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوى شما باشیم. ذکر نام، نام‌خانوادگى و شهر یا روستاى محل اقامت خود را فراموش نکنید.

علی نصرتی:
چطور می‌توانم نرم‌افزارهایی را كه در پس‌زمینه ویندوز 10 كار می‌كنند، متوقف كنم؟
 كلیك:
برای این كار، راه بسیار ساده‌‌ای وجود دارد؛ كافی است وارد بخش تنظیمات (Setting) دستگاه شوید و سپسPrivacy را انتخاب كنید.  حال گزینه‌ای به نام Background Apps برای شما قابل مشاهده خواهد بود و با كلیك روی آن می‌توانید فهرست نرم‌افزارهایی را كه در پس‌زمینه دستگاه شما كار می‌كنند، مشاهده كرده و هر یك از آنها را متوقف كنید.  به این ترتیب مصرف باتری و دستگاه و فشار موجود روی سخت‌‌افزار پردازشی كاهش می‌یابد.

سامان میرزا بابایی:
به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای دستگاه اندرویدی مجهز به اندروید 9 دریافت كرده‌ام كه در متن آن به وجود تم تاریك برای دستگاه اشاره شده بود. چطور می‌توانم این تم را روی سیستم فعال كنم؟
 كلیك:
برای انجام این كار وارد بخش تنظیمات یا همان Setting دستگاه خود شوید و گزینه Display را پیدا كنید. در این بخش، گزینه‌ای به نام Dark theme اضافه شده كه با فعال كردن آن، دستگاه شما به تم تیره‌رنگ انتقال خواهد یافت و این موضوع نه‌تنها برای چشمان شما مفیدتر است، بلكه در مصرف باتری دستگاه نیز تاثیری مثبت و بهینه خواهد داشت.
ضمیمه کلیک