نسخه Pdf

کلیک شما

کلیک شما

سؤالات خود را بهclickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوى شما باشیم. ذکر نام، نام‌خانوادگى و شهر یا روستاى محل اقامت خود را فراموش نکنید .

محمدرضا:
آیا در ایران امكان دایورت كردن پیامك به گوشی دیگری وجود دارد تا بتوانیم مانند انتقال مكالمه، پیامك‌ها را نیز انتقال دهیم؟

    كلیك:
ابتدا باید بگوییم متاسفانه این قابلیت به نحوی كه شما می‌خواهید قابل انجام نیست و نمی‌توانید مانند تماس‌های عادی برای دایورت كردن پیامك‌ها نیز اقدام كنید. البته راه‌های جانبی برای انجام این كار وجود دارد، ولی این راه‌ها به معنای دایورت كردن مستقیم پیامك نیست.  نرم‌افزارهایی مانند SMS forward می‌توانند پیامك را روی دستگاهی دریافت‌كرده و بلافاصله آن را به شماره از پیش‌تعیین شده‌ دیگری ارسال كنند.  در شرایط دایورت عادی، اگر گوشی اولی خاموش باشد، بازهم دایورت انجام خواهد شد، ولی با استفاده از این نرم‌افزار باید همیشه تلفن همراه اولیه روشن باشد كه این امر ممكن است با نیاز شما در تضاد باشد. اگر از كاربران سیستم‌عامل iOS هستید می‌توانید پیام‌های ورودی خود را به دیگر دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل كه دراختیار دارید نیز فوروارد كنید. برای این كار به بخش Settings بروید و سپس گزینه Messages را انتخاب كنید و در نهایت گزینه 
Text Message Forwarding را برگزینید تا فهرست دیگر دستگاه‌های شما كه به همین حساب كاربری اپل وصل هستند، نمایش داده شود و با فعال كردن دكمه مقابل هر مورد می‌توانید پیام‌های خود را علاوه بر دستگاه مبدا، روی این دستگاه نیز مشاهده كنید. البته باز هم مشكل اشاره شده در روش اول پابرجا خواهد بود و این كار به معنای دایورت كردن واقعی پیامك‌ها نخواهد بود، ولی ممكن است نیاز شما را برطرف كند.