انفجار در پارکینگ خودروهای سنگین

انفجار در پارکینگ خودروهای سنگین


انفجار مهیب در یکی از پارکینگ‌های خودروی سنگین در کرمانشاه،آتش سوزی گسترده و خسارات مالی سنگینی برجای گذاشت.این حادثه تلفات جانی نداشت.
به گزارش خبرنگار جام جم، انتشار کلیپ آتش‌سوزی و دود غلیظ سیاهی که از یک پارکینگ در کرمانشاه بالا می‌رفت، ظهر دیروز فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد و این بار جماعت موبایل‌به‌دست با تجمع در محل حادثه آتش‌سوزی در پارکینگ اعتماد در خیابان دولت آباد کرمانشاه امدادرسانان را به زحمت انداختند.ساعت حدود 11و10 دقیقه، وقتی امدادگران آتش نشانی عازم محل حادثه شدند از میان جمعیت عبور کرده و تا ساعت 12و30 دقیقه عملیات اطفای حریق را به پایان رساندند.
فضل ا... رنجبر،فرماندار کرمانشاه در گفت‌وگو با جام جم درباره این حادثه گفت: آتش سوزی در پارکینگ خودروهای سنگین به دلیل سهل‌انگاری یکی از راننده ها رخ داده بود.این راننده در حال تعمیر باتری خودروی خود بود که ناگهان باتری جرقه زده و آتش گرفته؛ سپس آتش به هشت خودروی سنگین حامل سوخت سرایت کرد.
وی ادامه داد:«تجمع مردم ترافیک زیادی ایجاد کرده بود و کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد با این حال با حضور در محل شاهد تلاش امدادگران آتش نشانی و ماموران پلیس بودم.برق و گاز محدوده آتش سوزی برای تسهیل خدمات رسانی و جلوگیری از بروز حوادث بعدی قطع شده بود.»
این حادثه تلفات جانی نداشت.رنجبر در مورد حال مصدومان گفت:«چهار نفر از آتش نشانان در این حادثه مصدوم شده اند و یکی از رانندگان خودرو هم آسیب زیادی دیده و حال وخیمی داردکه به بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه منتقل شده است.»