شهره سلطانی از تجربه ابتلا به كرونا گفت

شهره سلطانی از تجربه ابتلا به كرونا گفت

شهره سلطانی، بازیگر تلویزیون از ابتلای خود به كرونا خبر داد و درباره شرایط كاری این روزهای خود گفت.



به گزارش  مهر، شهره سلطانی، بازیگر كه 9 مرداد مهمان «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفت‌وگوی تلفنی با منصور ضابطیان درباره ابتلایش به كرونا گفت: خدا را شكر بهتر هستم. خودم هم نمی‌دانم چطور شد. یك روز متوجه شدم یك‌سری علائم دارم. اول فكر می‌كردم از نوع سرماخوردگی است؛ علائمی مثل سردرد، گوش‌درد و گلودرد و سرفه هم داشتم.
وی افزود: ریه‌هایم از بچگی ضعیف بود و همیشه درگیر بوده‌ام. من از كودكی زمینه ریوی دارم و یك‌دفعه متوجه شدم این علائم را دارم. البته دوبار قبلش تست كرونا داده بودم و مبتلا نبودم. بعد دردهای بدنم بیشتر و علائمم بیشتر شد و نفس‌تنگی هم گرفتم.
این بازیگر به نكته جالبی درباره تجربه‌اش از كرونا علی‌رغم آنچه متداول است اشاره كرد: حس بویایی و چشایی‌ام را ازدست‌ندادم! حس بویایی‌ام صدبرابر شده‌بود! با پزشكم صحبت كردم و گفت تست ریه بدهم. بعد دیدند ریه‌هایم درگیر شده‌ است. این روزها اگر سرما هم خورده باشید دكترها آن را به كرونا ربط می‌دهند.
سلطانی یادآور شد: درحال‌حاضر خدا را شكر بهتر هستم. در این مدت استراحت كردم و داروهای تجویزشده را استفاده كردم. خدا به من رحم كرد. حدود ۱۶-۱۵ روز درد داشتم.
این بازیگر در پایان گفت: این روزها مشغول ضبط یك سریال هستم و اصلا درگیر این سریال بودم و زمانی كه آف بودم و سكانس‌های باقی بازیگران گرفته می‌شد این اتفاق برایم افتاد. بعد از آن هم از گروه خواهش كردم كه تجدیدقوا كنم و بعد برگردم.
«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه‌كنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیوایران به صورت تصویری نیز از سایت رادیوایران پخش می‌شود.