توئیت فوتبالی

توئیت فوتبالی

سپاهان: گل اول استقلال مقابل سپاهان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. اکثر کارشناسان داوری اعتقاد داشتند داور می‌توانست آن صحنه را خطا نگیرد. به همین دلیل باشگاه سپاهان هم قصد دارد با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، از بیژن حیدری داور بازی شکایت کند.
علیپور: بعد از پنالتی قرمزها مقابل نساجی، نوید مظفری‌زاده کارشناس داوری گفت علی علیپور در آن صحنه شبیه‌سازی کرد. مهاجم پرسپولیس اما می‌گوید: لطفا کارشناسان داوری وقتی از چیزی مطمئن نیستند درباره آن قاطعانه حرف نزنند چرا که این کار آنها فقط باعث می‌شود ذهنیت داوران نسبت به ما عوض شود.
طارمی: «انتقال به براگا همراه با کارواخال سرمربی ریوآوه». طارمی درباره این شایعه می‌گوید: «به این تیم بروم؟ چرا که نه! منتظر می‌مانیم که در آینده نزدیک چه اتفاقی می‌افتد. البته باید به تمایلات باشگاه ریوآوه هم احترام بگذاریم.  ریوآوه من را حمایت کرد و من همیشه حامی این باشگاه هستم. »
ایلیچیچ: بازیکن تیم آتالانتا که چند روزی است درگیر یک حاشیه شده است عکسی از خودش و همسرش منتشر کرد تا نشان بدهد هنوز با همسرش زندگی می کند. این در حالی است که ایرانی‌ها زیر صفحه او در اینستاگرام را کامنت باران کرده اند، طوری که او مجبور شده کامنت‌هایش را ببندد و پس از آن یک استوری را منتشر کند که نشان می‌دهد مشکلی با همسرش ندارد!
فروغی: جواد فروغی، ملی پوش المپیکی تیم ملی تیراندازی ایران که به ویروس کرونا مبتلا شده است، گفت:  «نمی‌توانم خیلی مطمئن بگویم کجا و به چه صورت به کرونا مبتلا شدم ولی چون در لباس پرستاری خدمت می‌کنم احتمال زیادی وجود دارد در بیمارستان مبتلا شده باشم. در هر صورت خدمت به هموطنان در هر لباسی افتخار بزرگی است.»