حق با شماست

حق با شماست

 # كرونا- سیار
كرمانی از تهران:
 مراكز سیار تست كرونا از شهروندان می‌تواند كمك شایانی به كنترل بیماری كند و امیدوارم این موضوع برای دولت حائز اهمیت و در اولویت باشد.

# خصوصی- سازی
جاور از البرز:
 خصوصی‌سازی غیرواقعی برای خیلی از شركت‌ها باعث تعدیل نیرو و بیكاری كارگران شد. به‌عنوان‌مثال، شركت لیفتراك‌سازی سهند تبریز كه درحال‌حاضر شرایط خوبی ندارد.

# هپكو- مشكلات
 شعبانی از اراك:
با وجود گذشت ماه‌ها و قول‌های مكرر مسؤولان نسبت به حل مشكلات شركت هپكو، متاسفانه كماكان مشكلات وجود دارد و هیچ نشانی از بهبود وضعیت دیده نمی‌شود.

# ضایعات- مزاحمت
كندی از تهران:
 چرا به وضعیت فعالیت وانت‌بارهای خرید ضایعات كه در هر ساعتی با بلندگو مزاحم مردم می‌شوند، رسیدگی نمی‌شود؟

# ماسك - بازار
باقری از تهران:
بعضی از شهروندان در مراكز پرتردد بازار مانند 15 خرداد كماكان بدون ماسك رفت‌وآمد می‌كنند. لطفا تدابیری برای مقابله با هنجارشكنان اندیشیده شود.

# آسفالت- خط‌كشی
 شیرازی از تهران:
 بعد از آسفالت انتهای اتوبان یاسینی به بسیج، خط‌كشی آن انجام نگرفته‌است. لطفا رسیدگی شود.
# كرونا- هزینه
نوری از تهران:
 هزینه‌های درمان كرونا حتی در بخش عادی یك بیمارستان بسیار هنگفت است و با توجه به تحت‌پوشش‌نبودن این بیماری در بیمه‌های تكمیلی، فشار اقتصادی زیادی را به بیماران تحمیل می‌كند.

#کسب_جواز
مظفر از تهران:
اتحادیه املاک تهران بابت حل هر مشکلی که در روند کسب جواز یک مغازه پیش می‌آید، هزینه بسیار زیادی تحت عنوان کمک اختیاری صاحب جواز به اتحادیه دریافت می‌کند. هزینه‌ای که بر خلاف ظاهرش اصلا اختیاری نیست و کاملا به اجبار دریافت می‌شود و اگر کسی آن را پرداخت نکند، موفق به کسب جواز نمی‌شود. روندی که برای شخصی که می‌خواهد کاسبی کند، واقعا بی‌انصافی است.