ادعای عجیب زنی درباره ناپدید شدن دخترش

ادعای عجیب زنی درباره ناپدید شدن دخترش

پرونده زن میانسال كه مدعی است، دخترش بعد از بازداشت او توسط ماموران ناپدید شده، در دادگاه كیفری یك استان تهران رسیدگی شد.



به گزارش خبرنگار جام‌جم، یك‌سال قبل فرزندان زنی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از ناپدید شدن مادرشان خبر دادند. پسر این زن به ماموران گفت: مادرمان بیماری روحی دارد و زن پرخاشگری است. بدرفتاری‌های مادرم باعث شد، چند سال قبل پدرم طلاقش دهد. ما با مادرمان زندگی می‌كردیم، اما پدرمان خرجمان را می‌داد. چند روز قبل او از خانه بیرون رفت و بعد از آن دیگر بازنگشت. نگرانش هستیم و می‌ترسیم به خاطر بیماری‌اش، اتفاق تلخی برای او رخ دهد.
تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد، اما ردی از میترا پیدا نشد تا این‌كه بعد از چند ماه، رد او در خانه‌ای اطراف پاكدشت به دست آمد و ماموران با ورود به این خانه، میترا و مرد میانسالی را كه آنجا بود بازداشت كردند.
این زن بعد از بازداشت در تحقیقات گفت: یك روز در خانه با فرزندانم دعوا كرده و به حالت قهر از خانه بیرون آمده و با راننده تاكسی آشنا شدم. به او گفتم از این زندگی خسته شده‌ام و مرد میانسال مرا به خانه‌اش برد و به صورت موقت عقد كردیم. بعد از چند ماه صاحب دختر بچه‌ای شده و زندگی سه نفره‌مان خوب بود كه ماموران بازداشتم كردند، اما حالا بچه‌ام ناپدید شده‌است.
ماموران در ادامه از راننده تاكسی تحقیق كردند كه او گفت: در این مدت همراه میترا زندگی خوبی داشتم، اما ما هیچ‌وقت بچه‌دار نشدیم و نمی‌دانم چرا درباره بچه مشتركمان می‌گوید.
این در حالی است كه پرونده این زن و مرد با شكایت فرزندان میترا به شعبه 11 دادگاه كیفری یك استان تهران فرستاده شد كه در این جلسه فرزندان میترا اعلام كردند؛ مادرمان اگر داروهایش را مصرف نكند، دچار توهم می‌شود و احتمال می‌دهیم ماجرای بچه هم به خاطر همین توهم باشد. ما از راننده تاكسی كه از وضعیت روانی مادرمان سوء‌استفاده كرده شكایت داریم.
میترا هم در ادامه گفت: من تاریخ زایمان و بیمارستانی را بچه‌ام را در آنجا به دنیا آوردم، به خاطر دارم. ما صاحب دختربچه‌ای شدیم و شوهرم از سرنوشت او خبر دارد.
پس از رسیدگی، قضات دستور دادند ادعای زن درباره زایمان فرزندش از بیمارستان استعلام شود. همچنین این زن را برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشكی قانونی معرفی كردند.