آشتی‌كنان مرگبار در جگركی

آشتی‌كنان مرگبار در جگركی

مراسم آشتی‌كنان در جگركی در قرچك با قتل مرد جوان پایان گرفت و پلیس عامل جنایت را روی تخت بیمارستان شناسایی كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از دو هفته قبل و به‌دنبال گزارش درگیری دو گروه از افراد سابقه‌دار در خیابان محمدآباد قرچك در دستور كار پلیس قرار گرفت. ماموران بعد از حضور در محل درگیری متوجه شدند در این درگیری مرد جوانی به نام اكبر معروف به اكبر برقی از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده بود كه در آنجا بر اثر شدت جراحات جان باخت.
سرهنگ احمد رشیدی، جانشین فرماندهی انتظامی قرچك در این باره به جام‌جم گفت: بعد از مرگ اكبر در بیمارستان تحقیقات گسترده برای شناسایی طرفین درگیری آغاز شد. تحقیقات ماموران در محل درگیری و بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد در این درگیری كه در یك جگركی آغاز شده بود، ابتدا اكبر ضربه‌ای با چاقو به گردن یكی از طرفین درگیری به نام آرش وارد می‌كند. آرش از مغازه خارج شده و اكبر به‌دنبال او می‌دود و وقتی به محلی خلوت می‌رسند، آرش با چاقویی كه داشته ضربه‌ای به سینه اكبر وارد می‌كند.
وی ادامه داد: آرش كه مجرمی سابقه‌دار است، با این شیوه پیش از این نیز چند نفر دیگر را مجروح كرده بود. آرش با فرار از محل درگیری، قربانی‌اش را دنبال خود می‌كشد و بعد در محلی خلوت او را با چاقو می‌زند كه این بار ضربه‌اش باعث قتل شده بود. به‌دلیل این‌كه متهم اصلی خودش مجروح شده بود، احتمال این‌كه به مراكز درمانی مراجعه كند وجود داشت، به همین خاطر مشخصات او به بیمارستان‌ها اعلام شد كه ماموران دریافتند او به بیمارستان 15 خرداد ورامین مراجعه كرده‌است. تیمی راهی بیمارستان شده، اما قبل از حضور آنها، دوستان آرش او را از آنجا فراری
داده بودند.
جانشین فرماندهی انتظامی قرچك با اشاره به شناسایی متهم در بیمارستانی در هشتگرد افزود: احتمال دادیم او را از شهر فراری داده‌اند، به همین خاطر دستور دادم بیمارستان‌های استان‌های دیگر هم بررسی شود كه در بیمارستانی در هشتگرد شناسایی و ساعت چهار صبح دستگیر شد. دو متهم دیگر پرونده هم شناسایی شده و وقتی راه‌های فرار را بسته دیدند، با مراجعه به پلیس تسلیم شدند.
سرهنگ رشیدی خاطر نشان كرد: در تحقیقات از متهم مشخص شد، چندی قبل عكس همسر اكبر در فضای مجازی منتشر شده بود كه همین باعث اختلاف او و متهم پرونده شده بود. آنها شب حادثه برای آشتی‌كنان قرار گذاشته بودند كه این مراسم به درگیری كشیده شد و با قتل پایان گرفت.