جزئیات قتل پدر و دختر لبنانی در پایتخت

جزئیات قتل پدر و دختر لبنانی در پایتخت

مرد تبعه لبنان و دخترش با شلیك گلوله در پاسداران تهران از پای در‌آمدند و تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز شده‌است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، مردی ساعت 21 جمعه هفدهم مرداد امسال هنگام بازگشت به خانه‌اش در گلستان یكم، خیابان پاسداران تهران، متوجه توقف مشكوك خودرویی در محل شد. كمی به خودرو نزدیك شد و پی برد كه زن و مردی سرنشینان خودرو هستند كه تكان نمی‌خورند. همین باعث شك این مرد شد. چند بار با دست به شیشه خودروی ال 90 پارك شده كوبید، اما راننده پاسخی نداد و زمانی كه در خودرو را بازكرد با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شد. زن و مردی داخل خودرو بودند كه بر اثر اصابت شلیك‌های گلوله از پای در‌آمده بودند. ردی از عامل یا عاملان این تیراندازی مرگبار نبود. مردی كه اجساد را یافته بود به پلیس زنگ زد و ماجرا را خبر داد. بعد از آن، تیمی از ماموران در محل حاضر شدند. ماموران برای مشخص شدن هویت مقتولان به تحقیق از اهالی پرداختند كه معلوم شد دو فرد فوت شده تبعه لبنان بوده و پدر و دختر هستند. با هماهنگی قضایی اجساد این دو نفر كه با شلیك گلوله از پای در‌آمده بودند به پزشكی قانونی منتقل شد. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد كه هویت مقتولان حبیب و مریم داوود بوده كه توسط دو موتورسوار هدف شلیك مرگبار قرار گرفته‌اند. این در حالی بود كه شواهد نشان می‌داد كه عاملان تیراندازی مرگبار وقتی آخرین تیر را شلیك كرده‌اند، گلوله آنها به خودروی دیگر اصابت كرده و با‌عث آسیب به آن خودرو شده‌است. با توجه به این‌كه همسایه‌ها متوجه صدای شلیك گلوله نشده‌اند احتمال می‌رود كه عاملان این جنایت با سلاح‌های مجهز به صدا خفه‌كن به سمت مقتولان شلیك كرده‌اند.  
این در حالی است كه یك مقام آگاه در پلیس آگاهی پایتخت به مهر گفت: پدر و دختر لبنانی به نام‌های حبیب ۵۸ ساله و دخترش مریم ۲۷ ساله از سوی موتورسواران ناشناس به قتل رسیده‌اند. در این حادثه ۵ تیر شلیك شده است. با تحقیق از شاهدان عینی ماجرا معلوم شد كه مرد كشته شده استاد تاریخ بوده و همراه دخترش مریم در خودرو ال ۹۰ سفید با شلیك گلوله به قتل رسیده‌اند.
وی افزود: به دلیل این‌كه كوچه از یك طرف راه برای ماشین دارد و از طرف دیگر فقط عابر پیاده یا موتورسوار می‌تواند حركت كند، عامل یا عاملان این جنایت از طرف پیاده‌رو شلیك كرده و با موتور فرار كرده‌اند.