قصاص؛ مجازات قتل مسافر اتاق 251

قصاص؛ مجازات قتل مسافر اتاق 251

مرد جوان كه با نقشه قبلی همسرش را به یك هتل برده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با حكم قضات دادگاه كیفری یك استان تهران به قصاص محكوم شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، این مرد متهم است اردیبهشت ماه سال گذشته همسرش را در یكی از هتل‌های شرق تهران به قتل رسانده‌است. تیم جنایی با حضور در محل قتل، دریافتند مسافر اتاق 251 با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و همزمان با قتل همسرش ناپدید شده‌است.
همسر 30 ساله این زن تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه یك هفته بعد خود را به ماموران معرفی كرد و تسلیم شد. متهم مدعی شد به‌خاطر اختلافاتی كه با همسرش داشته او را به قتل رسانده‌است.
در ادامه پرونده این جنایت به شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران فرستاده شد و متهم به ریاست قاضی زالی و با حضور قاضی علی دلداری محاكمه شد.
در ابتدای این جلسه اولیای دم برای قاتل دخترشان درخواست قصاص كردند. متهم نیز با قبول اتهامش گفت: مدتی بود با همسرم به خاطر اعتیاد من اختلاف داشتیم. از سویی تصور می‌كردم او به من خیانت كرده و با مردی ارتباط دارد. این سوء‌ظن آزارم می‌داد و روز حادثه به بهانه این‌كه برای او انگشتر طلا خریدم در هتل قرار گذاشتم و بعد او را با ضربه‌های چاقو كشتم و فرار كردم.
پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه دیروز وارد شور شده و او را به قصاص محكوم كردند.