می‌دانم که دربی را می‌بریم

احد سعادتمند در گفت‌و‌گو با جام‌جم؛

می‌دانم که دربی را می‌بریم



احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در روزهای سختی به این باشگاه ملحق شد. او اما از روز اول دید مثبتی نسبت به مشکلات بزرگ داشت و همواره می‌گفت در تلاش است تا این مشکلات را حل کند. تا اینجا او نمره خوبی در راس مدیریت استقلال گرفته است. سعادتمند توانسته مشکلات مالی را تا حدود زیادی سر و سامان دهد، به شکلی که اعتراضات سال گذشته، بخوابد. او در این باره به جام‌جم می‌گوید: «در این مدت کل اعضای باشگاه زحمت کشیدند تا مشکلات حل شود ولی ما هنوز مشکلات زیادی داریم. پرونده‌های شکایتی در فیفا حل نشده و به شدت درگیر آنها هستیم. متاسفانه مشکلات مالی زیادی داریم. نمی‌خواهیم مدام حرف منفی و بد بزنیم تا روی هواداران اثر بگذاریم. همیشه می‌گوئیم مشکلات حل می‌شود. این بار هم امیدواریم تا مشکلات از بین برود تا انشاا... باشگاه بزرگی مثل استقلال بدون دغدغه به کارش ادامه دهد.»
سعادتمند درباره شرایط استقلال توضیح می‌دهد: «قبل از بازی سپاهان به اردوی تیم رفتم و سعی کردم به بازیکنان انگیزه بدهم. شرایط تیم خدا را شکر خیلی خوب است. دو برد خیلی مهم داشتیم. از نظر روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی هستیم. به همین خاطر به دربی امیدوارانه نگاه می‌کنیم.»
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید نتیجه دربی چه خواهد شد، پاسخ می‌دهد: «می‌دانم که دربی را می‌بریم. به کادر فنی، بازیکنان و همه تیم ایمان داریم. در بهترین شرایط هستیم و اصلا به نتیجه‌ای غیر از برد در این مسابقه فکر نمی‌کنیم. انشاا... بتوانیم با تلاش کلیه تیم و همینطور دعای هواداران در جام‌حذفی به هدفی که داریم برسیم.»