نجات بازپرس جنایی از مرگ

نجات بازپرس جنایی از مرگ

بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران که هدف سوءقصد قرار گرفته بود با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت و ماموران تحقیقات از او را آغاز کرده‌اند.



به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، عباس بخشوده  یکی از بازپرس‌های کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه بیستم مرداد امسال زمانی که از خانه‌اش در خیابان فدائیان اسلام بیرون آمد در چند قدمی خودروی ال 90 اش مورد سوء قصد قرار گرفت و بشدت مصدوم شد.این بازپرس جنایی پنج ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت تا این‌که از یک قدمی مرگ بازگشت. پرونده سوءقصد به جان این بازپرس نزد یکی از بازپرس‌های دادسرای شهرری  تشکیل شده و دو گروه از ماموران پلیس آگاهی شهرری و ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران تحقیقات درباره این پرونده را به عهده گرفته‌اند. دیروز با به هوش آمدن این بازپرس مصدوم، تیمی از ماموران پلیس جنایی تهران در بیمارستانی که وی در بخش مراقبت‌های  ویژه آن بستری بود نیز حاضر شده و به تحقیق از وی پرداختند. بازپرس جنایی به افسران تحقیق گفت: آن شب من کشیک شب تهران بودم و باید به یکی از دادسرای‌های پایتخت که محل کشیک قضایی  بود، می‌رفتم.  با همسر و فرزندانم خداحافظی کردم و از خانه‌مان که در فدائیان اسلام در شهرری بود خارج شدم. خودروی ال90 من در نزدیکی خانه‌مان پارک شده بودم. چند قدم مانده بود تا به خودرویم برسم که صدای موتور شنیدم و یکدفعه انگار فرد یا افرادی از پشت سر ضربه‌های محکمی به من زدند که زخمی شده و کف خیابان افتادم. فریاد زدم و کمک خواستم.
 وی افزود: چند رهگذر به کمکم آمدند. همان موقع اهالی که می‌دانستند خانه‌ام همان نزدیکی است به همسرم و بچه‌ها خبر دادند. آنها سراسیمه خود را به محل حادثه رساندند. من به دلیل شدت صدمات وارده بیهوش شده و از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدم.
بازپرس نجات‌یافته از مرگ ادامه داد: وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم و آنجا فهمیدم که طبق گفته شاهدانی که در محل حضور داشتند زمانی که من سمت خودرویم می‌رفتم دو نفر موتورسوار به من حمله کرده و با سنگ دو ضربه به سرم زده و این بلا را سرم آورده‌اند. من با کسی اختلافی نداشتم و در سال‌های طولانی خدمتم صادقانه کار کردم و نمی‌دانم متهمان چه کسانی بودند و با چه انگیزه‌ای به جان من سوءقصد کردند.
همچنین ماموران به بازبینی دوربین مداربسته فروشگاهی که خانه این بازپرس طبقه بالای آن بود و دیگر دوربین‌های مداربسته پرداختند و تصاویر و اطلاعاتی به‌دست آوردندکه تحقیقات در ارتباط با دستگیری دو متهم موتورسوار فراری از سوی پلیس شهرری و تهران ادامه دارد.
 این در حالی است که پلیس دو فرضیه انتقام‌گیری شخصی و انتقام‌گیری کاری را در دستور کار قرارداده تا راز این سوءقصد کور به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران فاش شود.