زن مسافر؛ قربانی قاتلان مسافربرنما

زن مسافر؛ قربانی قاتلان مسافربرنما

تحقیقات جنایی برای شناسایی و دستگیری سه سارق مسافربرنما كه آخرین قربانی خود را به قتل رسانده‌اند، آغاز شد. زن میانسال قبل از مرگ جزئیات سرقت مرگبار را تشریح كرد.



به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 6 و 30 دقیقه صبح دیروز ـ چهارشنبه ـ  مردی در حوالی بازار میوه تره‌بار در شهرك غرب تهران متوجه باز شدن در خودروی پرایدی شد و زن میانسالی از داخل آن به بیرون پرت شد. آن مرد برای نجات زن میانسال به سرعت خود را به او رساند و با پلیس و اورژانس تماس گرفت و برای نجات زن مصدوم كمك خواست. در ادامه ماموران كلانتری شهرك غرب و تیمی از امدادگران اورژانس برای امدادرسانی در محل حاضر شده و زن مصدوم به بیمارستان انتقال یافت. زن میانسال كه به سختی حرف می‌زد و به افسر تحقیق گفت: در حوالی پل مدیریت منتظر تاكسی بودم و سوار خودروی پرایدی شدم. علاوه بر راننده، دو مرد دیگر هم به عنوان مسافر سوار خودرو بودند. پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد كه به وی اعتراض كردم. وقتی با اعتراض من رو‌به‌رو شدند با چاقو تهدیدم كرده و بعد به جانم افتادند و كتكم زده و مرا زیر مشت و لگد گرفتند. هرچه التماس كردم رهایم كنید و بلایی سرم نیاورید بی‌فایده بود. آنها  همین‌طور كه مرا كتك می‌زدند، پول‌های داخل كیف و هر چه طلا همراه داشتم را به سرقت بردند و بعد از آن اموالم را دزدیدند و مرا از خودروی در حال حركت بیرون انداختند و به سرعت دور شدند.
پزشكان در تلاش برای نجات او بودند، اما وی ساعاتی بعد در بیمارستان فوت شد. مرگ او ساعت 10 صبح دیروز به رحیم دشتبان، كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. پرونده ‌ای در این باره در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران  تشكیل شد و تحقیقات برای دستگیری سه متهم فراری ادامه دارد.