نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

سبایوس
دنی سبایوس با مسوولان تیم آرسنال به توافق رسید و یک فصل دیگر در این تیم ماندنی شد. این بازیکن 24 ساله فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی از رئال راهی این تیم لندنی شد و با درخشش در ترکیب توپچی‌ها، آنها را متقاعد کرد که قرارداد او را تمدید کنند.
کاوانی
در حالی که وضعیت انتقال لوئیس سوارز به یووه هنوز مشخص نیست مدیران این تیم به دنبال یک بازیکن دیگر برای خط حمله خود هستند. آنطور که توتو اسپرت گزارش داده، مدیران یووه به دنبال جذب ادینسون کاوانی هستند که در حال حاضر بازیکن آزاد است.
ویدال
روزنامه ایتالیایی توتواسپورت در گزارشی اعلام کرد که آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا به زودی با قراردادی دو ساله راهی اینترمیلان خواهد شد. گفته می‌شود اینتر برای خرید این بازیکن باید بین 10 تا 15 میلیون هزینه کند.
ممفیس دپای
رونالد کومان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا از مدیران این باشگاه درخواست کرده که ممفیس دپای هافبک هجومی تیم فوتبال لیون را به خدمت بگیرند. کومان به سبب دوران مربیگری‌اش در تیم ملی فوتبال هلند از توانایی‌های فنی دپای شناخت کافی دارد و به همین دلیل او را برای پیاده‌سازی تفکرات تاکتیکی‌اش در بارسلونا مهره‌ای مفید و تأثیرگذار می‌داند.
 اومتیتی
مصدومیت‌های متعدد ساموئل اومتیتی در چند فصل گذشته باعث شد این مدافع فرانسوی چندان فرصت بازی پیدا نکند. در این میان، رونالد کومان نیز بعد از پذیرش سمت مربیگری این تیم، اعلام کرده نیازی به این بازیکن ندارد. در همین راستا، مدیران بارسا با رقمی حدود
30 میلیون یورو به دنبال فروش او هستند.