مدیریت انقلابی جواب می‌دهد

گفت‌و‌گو با سید محمد پولادگر به بهانه انتخاب فدراسیونِ تکواندو ایران به عنوان برترین فدراسیون جهان

مدیریت انقلابی جواب می‌دهد

 صبح روز جمعه بود که دکتر«چو»رئیس فدراسیون جهانی تکواندو پس از برقراری تماسی با سید‌محمد پولادگر انتخاب فدراسیون تکواندو ایران به عنوان برترین فدراسیون جهان را تبریک گفت. اتفاقی که باید گفت تاریخی است و افتخاربزرگی برای ورزش ایران به حساب می‌آید. اما چه اتفاقی افتاده و چه آیتم‌هایی وجود داشته که برای نخستین‌بار پس از انقلاب این افتخار به ایران رسیده است؟ سید محمد پولادگر در این رابطه توضیحاتی می‌دهد.
         مدیریت انقلابی
خدا را بابت کسب این افتخار بزرگ شکر می‌کنم، افتخاری که برای مدیریت ورزش در دوران بعد از انقلاب رقم خورد و این نکته بسیار مهمی است. بسیاری به دنبال زیر سؤال بردن مدیریت انقلابی هستند و این افتخارات نمره قبولی برای مدیریت انقلابی است. هم‌صدایی و همراهی خانواده تکواندو در کل کشور نقش بسزایی در این راه داشته است. قطعا وقتی چنین موفقیتی در گستره جهانی اتفاق می‌افتد، حاصل تلاش همگانی است و مربوط به یک یا چند نفر نخواهد شد.
        رصد فعالیت‌های چهل ساله و کرونا
یک ماه قبل درگیر این پروسه بودیم و فدراسیون جهانی در موضوعات و حوزه‌های مختلف فعالیت‌های ما در چهل سال گذشته را ارزیابی کرد. یکی از بحث‌ها و دلایل این انتخاب مربوط به دوران کرونا بود. برای دکتر چو و بخش رسانه‌ای‌ و روابط عمومی فدراسیون جهانی، فعالیت‌های ایران در این دوران قابل‌توجه بود و حتی در مجله و سایت فدراسیون جهانی اکثر اتفاقات و فعالیت‌های ما از جمله رونمایی از اپلیکیشن تخصصی تکواندو منعکس شد و برای آنها جالب توجه بود.
         تکواندو را تعطیل نکردیم
در گفت‌وگو با رئیس فدراسیون جهانی نیز عنوان کردم که شعار ما در دوران کرونا این بود که تکواندو تعطیل نخواهد بود. به واسطه شرایط و شیوع کرونا تنها فعالیتی که در فدراسیون ایران متوقف شد برگزاری مسابقات کیوروگی بود اما مسابقات پومسه آنلاین را برگزار و  مجوز برگزاری لیگ پومسه در فضای آزاد را نیز دریافت کردیم. اردوی تیم‌های ملی تکواندو نیز در هفته جاری آغاز خواهد شد و توانستیم تمامی رویدادها در حوزه‌های آموزشی، دانش‌افزایی، هماهنگی و آزمون‌ها را در چند ماهی که دنیا درگیر ویروس منحوس بود،
برگزار کنیم.   
        خبر مهمی که گم شد
خبر مهم دیگر برای تکواندوی ایران، برگزاری چهارمین سمینار ملی علمی و تخصصی فدراسیون بود که برای اولین بار به صورت بین‌المللی برگزار شد و این اتفاق مهم در خبر انتخاب فدراسیون تکواندو به‌عنوان برترین فدراسیون جهان گم شد. اتفاق بسیار مهمی که با تمجید دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو همراه شد و او بسیار بابت برگزاری این سمینار تشکر کرد. باور تکواندوی ایران برای برگزاری این سمینارها و همایش‌های علمی، اعتقادی است که به افزایش سطح، توان علمی و دانش اهالی خانواده تکواندو داریم و روی آن همیشه تأکید خواهیم داشت. در کلام خدای بزرگ، پیامبر و ائمه معصومین تأکید شده است که هر کسی که دانش و آگاهی بیشتری دارد نسبت به جامعه مسوول‌تر خواهد بود و این موضوعی است که در نظام و دین ما نیز به آن
تأکید شده است.