بیانیه شبكه قرآن در محكومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام(ص)

بیانیه شبكه قرآن در محكومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام(ص)


شبكه قرآن و معارف سیما در محكومیت اهانت به ساحت مقدس مصحف شریف و پیامبر عظیم‌الشان اسلام صلی‌ا... علیه و آله و سلم، بیانیه‌ای صادر كرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شبكه قرآن و معارف سیما در بیانیه‌ای، اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس قرآن و پیامبر گرامی اسلام صلی‌ا... علیه و آله و سلم را محكوم كرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم‌ا... الرحمن الرحیم
«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ‌ا... بِأَفْواهِهِمْ وَا... مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كرِهَ الْكافِرُونَ» سوره مباركه صف آیه ۸
جسارت جنون‌آمیز و مشمئزكننده به قرآن كریم و حمایت تلویحی دولت‌های اروپایی از این ماجرا، حادثه تلخ بزرگی است كه نمی‌توان آن را تنها در حد یك حركت جاهلانه از سوی چند عنصر بی‌ارزش و مزدور به حساب آورد.
این یك اقدام حساب‌شده از سوی نهادهایی است كه از سال‌ها پیش، سیاست اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور كار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی به مبارزه با اسلام و قرآن پرداختند.
اسلام، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، كتاب رحمت و حكمت و عدالت است. وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است كه در كنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله كنند.
شبكه قرآن و معارف سیما با محكومیت این اقدامات جاهلانه و تحریك‌آمیز، اعلام می‌دارد كسانی كه از این تندروی‌ها حمایت می‌كنند، مسؤول كامل سیاست‌ها و اقدامات كینه‌توزانه علیه اسلام و مسلمانان هستند.
امید است با پیگیری‌های مجدانه وزارت خارجه در اعتراض رسمی به دولت‌های حامی، شاهد توقف این اقدامات و برخورد با عاملان و مسببان این جسارت به مقدسات بیش از 5/1میلیارد مسلمان باشیم.