نسخه Pdf

دورت می‌گردیم ایـران!

دورت می‌گردیم ایـران!

از وقتی که قرار شد ضمیه قاب کوچک در قالب پرونده‌های مستقل  منتشر شود سراغ موضوعات مختلفی رفتیم و در بزنگاه‌ها از پایتخت دور شدیم و به  محصولات استانی و... پرداختیم. با  این احوال بخش استان‌های سازمان صداوسیما به خاطر گستردگی و نفوذش در بین بخش‌ها مختلف کشور و اقوام مختلف  اهمیتی کمتر از معاونت سیما ندارد  و به همین خاطر تصمیم گرفتیم از این به بعد به شکل مرتب‌تری به تولیدات استانی بپردازیم و هر از گاهی به یکی از استان‌های کشور سر بزنیم و با  صداوسیماش آشنا شویم. اولین استان که شامل ایده جدید قاب کوچک شده است، آذربایجان شرقی است. شبکه سهند یکی از مهم‌ترین و قدرتمند‌ترین تولیدات شبکه‌های استانی است.
در این شماره  سراغ این شبکه رفتیم و سعی کردیم ضمن ایجاد آشنایی بیشتر با آن، به چهره‌های خاص مدیریتی و هنرمندان نیز بپردازیم. البته استان آذربایجان شرقی در حوزه تربیت مدیران و هنرمندان  ید طولایی دارد اما ما در این شماره قاب کوچک سعی کردیم سراغ هنرمندان بومی خود شبکه سهند برویم و با مدیر فعلی این شبکه هم صحبت شویم تا برای مخاطبان سراسر  کشور آشنایی بیشتر این شبکه را به ارمغان آوریم.
نکته قالب توجه در پرداخت به مراکز استانی آشنایی بیشتر با تولیدات مهم فعلی و گذشته این استان‌هاست و ما سعی کردیم در همین شماره پیش رو ترکیب  متفاوتی را به شما ارائه دهیم. علاوه بر این هر استانی شامل چند  بخش می‌شود و این نکته نیز از چشم تیم قاب‌کوچک و بخش استان‌های روزنامه جام‌جم پنهان نمانده است. پیرو همین نکته در این شماره سراغ بخش رادیو، داستانی، مستند و چهره‌های داستانی شبکه سهند رفتیم و تلاش است در سایر شماره‌های آینده نیز این گستردگی حفظ شود. اگر شما جزو خوانندگان استانی روزنامه جام‌جم  هستید برای تسریع در پرداختن به تولیدات استانی خود با روزنامه تماس بگیرید و محصولات جذاب شبکه خود را معرفی کنید تا  سری به استان شما نیز بزنیم.