حق با شماست

حق با شماست

# بازگشایی- مدارس
 جمعی از شهروندان:
مدارس از والدین بابت حضور دانش‌آموزان اجازه كتبی می‌گیرند. چرا؟ وظیفه مدارس آماده‌سازی محیطی سالم برای دانش‌آموزان است. با این اوصاف در صورتی كه یك دانش‌آموز به بیماری كرونا مبتلا شود والدین اجازه داده‌اند و حق هیچ اعتراضی را ندارند.

# سرمایه - بورس
 مهران از تهران:
 با این وضعیت اسفبار بورس و ترس مردم از سرمایه‌گذاری، بهتر است دولت محترم از بازار سرمایه بیشتر حمایت كند و كمی از منافع خود عقب بنشیند.

# توسعه - بیمارستان
 علیزاده از آمل:
 با توجه به افزایش بیماران كرونایی در مازندران و عدم ظرفیت بیمارستان‌های این استان، امیدوارم وزارت‌بهداشت در توسعه و تجهیز بیمارستان‌های این استان تلاش بیشتری کند.

# جریمه-  نقدی
 فرجی از تهران:
 تا وقتی كه جرایم نقدی برای افرادی كه پروتكل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌كنند، لحاظ نشود، خطر مجدد شیوع ویروس كرونا وجود دارد.

# عزاداری- پروتكل
 لسانی از تهران: امسال با وجود بیماری كرونا شیوه جدیدی از عزاداری را مشاهده كردیم، كه بسیار جای تشكر و قدردانی از عزاداران و مسؤولان برگزار كننده را دارد.

# مدرسه - کرونا
جمعی از شهروندان:
با وجود اصرار آموزش و پرورش بر رعایت دقیق و سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در مدارس اما خیال خانواده‌ها از این بابت راحت نیست. چه تضمینی وجود دارد که با گذشت زمان و عادی شدن موضوع، ضدعفونی شدن فضای مدرسه با جدیت ادامه پیدا کند؟ اگر چند هفته بعد رعایت پروتکل‌ها متوقف شود چه کسی پاسخگوی پیامدهای احتمالی خواهد بود؟