«ابوذر زمان» در انتظار بودجه

«ابوذر زمان» در انتظار بودجه


محمدصادق پهلوان‌زاده، درباره تعویق در تولید سریال «ابوذر زمان» با محور آیت‌ا... طالقانی كه قرار بود در سیمای مركز استان البرز به تولید برسد،‌ توضیحاتی ارائه كرد.
محمدصادق پهلوان‌زاده، تهیه‌كننده تلویزیون درباره روند ساخت سریالی با محور آیت‌ا... طالقانی كه ۱۹ شهریور سالگرد درگذشت وی بود، به مهر بیان كرد: فیلمنامه این سریال با نام موقت «ابوذر زمان» برای تولید در سیمای مركز استان البرز در دست نگارش است كه ابتدا در ۲۶ قسمت تصویب شد منتها زندگی و شخصیت او در روند انقلاب و سابقه مبارزاتی وی در ۲۶ قسمت نمی‌گنجد.
وی ادامه داد: نگارش سریال درحال‌حاضر با ۴۰‌قسمت پیش می‌رود و امیدوارم معاونت امور استان‌های صداوسیما این نكته را لحاظ كند، چراكه قصه این سریال و شخصیت وارسته و جامع آیت‌ا... طالقانی در ۲۶ قسمت جمع نمی‌شود. تهیه‌كننده سریال آیت‌ا... طالقانی درخصوص به‌تعویق‌افتادن تولید این مجموعه كه یكی دو سال است درباره آن خبر داده می‌شود، بیان كرد: امیدوارم همت شود تا كار را به پیش‌تولید برسانیم. ما آماده پیش‌تولید هستیم و باید بودجه برسد. این سریال در استان البرز به تولید می‌رسد و مسؤولان البرز هم باید همت كنند تا بخشی از این بودجه پرداخت شود. وی با اشاره به سریال‌هایی كه در استان‌ها به تولید می‌رسند، گفت: برخی از سریال‌هایی كه در استان‌ها ساخته می‌شوند بار مالی بالایی دارند و بر این اساس در همه استان‌ها مشاركت استانی صورت می‌گیرد.