حق با شماست

حق با شماست

# گرانی- دلار
رضاییان از تهران:
افزایش قیمت دلار در صرافی ملی که مالک آن دولت است، علت اصلی افزایش قیمت دلار در بازار است. به نظر می‌رسد با این گرانی، بیشترین نفع را دولت می‌برد.

# بزرگراه- محلاتی
زابلی از تهران:
تعدد دریچه‌های بی‌شمار آب وفاضلاب، در بزرگراه محلاتی باعث آسیب و تغییرات ناگهانی خودروها می‌شود که نتیجه آن بروز تصادف است.

# من-ماسک-می‌زنم
رحمانی از تهران:
متاسفانه بی‌توجهی به استفاده از ماسک در بین شهروندان، خصوصا در بازارهای شلوغ شهر تهران، افزایش یافته‌است؛ با این اوصاف باید منتظر موج جدیدی از مبتلایان به کرونا باشیم.

# خانه-خالی
فاطمی از تهران:
عوارض و مالیات بر خانه‌های خالی باز هم نیمه‌کاره مانده‌است، به نظر می‌رسد دلالان بازار با سنگ‌اندازی، خواستار حذف این قانون هستند.

# حقوق-کارگران
قادری از یاسوج:
حقوق کارگران 20 درصد افزایش پیدا کرده، درحالی که خدمات پزشکی، پوشاک، مسکن، مواد غذایی و... افزایشی 100 درصدی در مدت چند ماه را تجربه کرده است.

# آسفالت-دماوند
افشار از تهران:
آسفالت مسیل باختر حدفاصل تقاطع دماوند تا قبل از پل شهید گلشن‌دوست، نامناسب است و نیاز به ترمیم و رسیدگی دارد.

# آب‌-فاضلاب
بیات از تهران:
آب شرب برخی منازل شهروندان روستای سلمیان صفادشت اشتهارد (کوچه گلستان شمالی) قطع شده‌است و اداره آب و فاضلاب این منطقه، با وجود پیگیری‌های مکرر، به بهانه‌های مختلف اقدامی برای تعویض لوله‌ها نمی‌کند.

# بزرگراه-یاسینی
حاتمی از تهران:
از شهرداری منطقه 13 درخواست می‌شود تا مسیر تازه آسفالت شده بزرگراه یاسینی را خط‌کشی کند.
 #مترو-تهران
موسوی از تهران:
پروتکل‌های بهداشتی در مترو تهران به‌درستی رعایت نمی‌شود. واگن‌های مترو افزایش نیافته و همه مسافران از ماسک استفاده نمی‌کنند. در قسمت بانوان تراکم بیشتر است. از مسؤولان مترو درخواست داریم بیشتر به فکر سلامت شهروندان باشند.