مثل همیشه زلزله باش!

پرسپولیس – الدحیل؛حساس‌تر از فینال آسیا

مثل همیشه زلزله باش!

 یک هفته قبل، درست قبل از بازی با التعاون. کسی امید نداشت پرسپولیس در گروهش صدرنشین شود. تعارف که نداریم؛ اوضاع بد تیم، جدایی چند بازیکن و ناهماهنگی‌های به‌وجود آمده باعث شده بود تا کمتر کسی امید به این داشته باشد که پرسپولیس حتی از گروهش صعود کند، چه رسد به گرفتن شش امتیاز از نماینده عربستان که کلا ورق را برگرداند. حالا این پرسپولیس است و این تصمیمی که برای خودش می‌گیرد؛ یعنی سرنوشت در دستان خودش است که به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شود یا تیم دوم. از اینجا به بعد قصه متفاوت می‌شود. در گروهی که شاگردان گل‌محمدی حضور دارند هر 4 تیم شانس صعود دارند، اما اگر پرسپولیس امشب الدحیل را ببرد کار را یکسره کرده. یعنی بازی آخر با الشارجه می‌شود تشریفاتی و گل‌محمدی می‌تواند به این بازی به چشم یک مسابقه تدارکاتی نگاه کند. مساوی یا شکست هم که اوضاع را وارد شرایط دیگری می‌کند. آقا یحیی، بچه‌های پرسپولیس، ببرید و قال قضیه را بکنید. می‌دانیم سخت است، می‌دانیم پول یکی دو بازیکن الدحیل به اندازه بودجه کل پرسپولیس است و می‌دانیم هزار و یک مشکل دیگر دارید، اما این تیم پرستاره را هم می‌شود شکست داد. خودتان شکستش دادید. یادتان که نرفته؟ در آزادی؛ در همان مسابقه‌ای که سید جلال گل اول را زد و بعد گل بشار رسن  و سپس گل سوم را هم که گادوین منشا استادانه وارد دروازه‌شان کرد. امشب یک حسی می‌خواهید مثل حس همان بازی. قبول که تماشاگران نیستند و حضور ندارند؛ اما دلشان پیش شماست. مطمئن باشید دعایتان می‌کنند. یکی‌شان خودم. از ته دلم دعا می‌کنم امشب شرایط طوری رقم بخورد که نماینده‌ای دیگر از ایران سربلند باشد و دل میلیون‌ها هوادار هم شاد باشد. شما هم باید قول بدهید مثل همیشه با جان و دل‌تان بازی کنید و همان پرسپولیس زلزله‌ای باشید که آوار می‌شوید روی سر تیم‌ها. بسم‌ا... . امشب بازی شما را تماشا و به امید پیروزی دست‌های‌مان را به آسمان بلند می‌کنیم.


گل‌محمدی: پرسپولیس از بردن خسته نمی‌شود
پرسپولیس امشب به صعود از گروه c لیگ قهرمانان فکر می‌کند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم در آستانه بازی با الدحیل از آخرین شرایط تیمش می‌گوید.
 الدحیل مدعی است
پنجمین بازی گروهی ما با الدحیل است‌؛ تیمی که مدعی صعود از گروه است و حتی می‌توان گفت مدعی قهرمانی. آنها واقعا تیمی خوب و فوق‌العاده‌ای هستند، با بازیکنانی بسیار خوب. بازی کردن مقابل چنین تیمی واقعا سخت است و باتوجه به نتایجی که در دو بازی قبل گرفتیم، بسیار امیدوار و باانگیزه مقابل الدحیل قرار می‌گیریم.
 حساسیت بیشتر
هر بازی که جلو می‌رویم، حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. در گروه ما هم که همه تیم‌ها مدعی صعود هستند و تا روز آخر مشخص می‌شود چه تیم‌هایی از این گروه صعود می‌کنند. امیدوارم مانند دو بازی قبل بتوانیم خوب بازی کنیم‌.  بازیکنان بزرگی داریم با روحیه جنگندگی بالا و امیدوارم در بازی امروز نتیجه بگیریم.
 دوست دارم بیشتر گل بزنیم
در بازی قبلی، موقعیت‌های خوبی هم در جریان بازی داشتیم و هم روی ضربات ایستگاهی. در زدن ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم، وگرنه با گل‌های بیشتری بازی را می‌بردیم. در تمام بخش‌های هجومی برنامه داریم و دوست داریم به گل برسیم. همچنین در بحث مالکیت و موقعیت‌سازی خودم دوست دارم بیشتر گل بزنیم و روی ضربات ایستگاهی هم که روش دیگری برای رسیدن به گل است، کار می‌کنیم.
 از بردن خسته نمی‌شویم
ذهنیت بازیکنان در این مدت خیلی به ما کمک کرده است که هیچ وقت از بازی کردن و بردن خسته نشوند. آنها  یک هدف بزرگ را دنبال می‌کنند که هواداران را شاد کنند. با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، خودشان سعی دارند با ایجاد روحیه تیمی و همبستگی این مشکلات را برطرف کنند.