سپاهان در جست‌وجوی آخرین روزنه

السد نبازد، تیم محرم حذف می‌شود

سپاهان در جست‌وجوی آخرین روزنه



سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد نتایج گروه D لیگ قهرمانان طوری رقم بخورد که تیمش شانسی برای صعود از این گروه داشته باشد. این بدان معناست که سپاهان باید هر دو بازی باقی مانده را ببرد و السد هم امشب مقابل النصر شکست بخورد. چند درصد امکانش هست؟ شاید کم باشد، اما روی کاغذ این شانس وجود دارد. پس باید امیدوار بود. مجتبی توتونی به دلیل این‌که محرم نویدکیا مدرک مربیگری ندارد، به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده است، او در نشست خبری پیش از دیدار با العین گفت: بازی با العین برای ما بسیار مهم است. این آخرین شانس ما برای صعود به مرحله بعدی است. دو بازی گذشته العین را دیده‌ایم و این تیم را شایسته می‌دانیم. العین یکی از تیم‌های با‌کیفیت غرب آسیاست.
 با نهایت احترام برای این تیم به دنبال سه امتیاز هستیم. اگر چنین اتفاقی برای ما رخ ندهد دیگر صعودی در کار نیست. اهمیت بازی کاملا برای ما مشخص است و با نهایت تلاش می‌رویم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.
در ادامه خبرنگاری خطاب به توتونی گفت اگر السد بتواند النصر را شکست بدهد دیگر سپاهان شانسی برای صعود ندارد که توتونی هم ضمن تائید این صحبت‌ها، گفت: ما این مساله را می‌دانیم ولی انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقات طوری رقم بخورد که ما شانسی برای صعود داشته باشیم.