نسخه Pdf

کلیک شما

کلیک شما

سؤالات و مشکلات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوى شما باشیم. ذکر نام، نام‌خانوادگى و شهر یا روستاى محل اقامت خود را فراموش نکنید .

ایمان میرآفتاب: به‌تازگی یك مانیتور برای خانه خریده‌ام، ولی تصویر روی مانیتور جدید و مانیتور لپ‌تاپم یكی است، چطور می‌توانم دو تصویر متفاوت را روی آنها داشته باشم؟

 كلیك:
روش انجام این كار بسیار ساده است. اولین كار این است كه كلید fn را همراه F8 فشار دهید تا چند گزینه روی نمایشگر شما مشاهده شود. در میان گزینه‌های قابل مشاهده Extended را انتخاب كنید. 
در دومین گام اگر می‌خواهید داده‌های دو نمایشگر را كامل مجزا كنید باید دكمه ویندوز و Tab را همزمان فشار دهید تا فهرستی از تمام نرم‌افزارهای در حال اجرا برایتان نمایش داده شود. 
در این بخش در بالای سمت چپ تصویر می‌توانید یك گزینه به نام
 +New desktop را ببینید كه باید روی آن كلیك كنید تا مانیتور جدید شكل 
بگیرد. 
با این حال در شرایط عادی این كار مورد نیاز نیست و تنها با انجام گام اول و بعد با برداشتن نرم‌افزارها و كشیدن آ‌نها به سمت نمایشگر جدید می‌توانید اطلاعات را به بخش جدید مانیتور انتقال دهید.
نكته: مشكلی كه ممكن است با آن روبه‌رو شوید این است كه مانیتور جدید شما در سمت چپ دستگاه باشد، ولی باید نرم‌افزارها را به سمت راست بكشید تا به آن انتقال پیدا كنند.  برای رفع این مشكل روی دسكتاپ كلیك راست كرده و گزینه
Display setting را انتخاب كرده و سپس جای مانیتور شماره 1 و 2 را با هم 
عوض كنید.